AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Hei! Jeg sitter her og lurer på om noen har tenkt seg til utlandet i sommer. Er det trygt nå? Personlig skal jeg og min bedre halvdel bare være hjemme og kose oss i varmen. Anonymkode: 6d652...be6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Håper jeg kan dra på dagsturer til Danmark, kjære Danmark. Anonymkode: f1a23...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Yes! Drar nedover Anonymkode: 17828...068 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Jeg bor i utlandet og skal ikke hjem til Norge eller til noen andre land. Synes selvsagt det er kjipt, men samtidig tror jeg det er det beste alternativet akkurat nå. Får heller reise rundt i landet jeg bor i. Anonymkode: 12dd9...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Om det lar seg gjøre, skal jeg nok til Sverige en tur for å handle, levere inn pant osv Anonymkode: 83505...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 Nei, absolutt ikke. Er i den aller siste vaksine-gruppa, og syns det er uansvarlig å reise ut av landet uten å ha vaksine i det minste. Så jeg og mannen blir bare hjemme, kanskje med unntak av et helgeopphold et sted i området. Anonymkode: bc4d7...916
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 Jepp, bor i utlandet og trenger ikke forholde meg til Norge sine karanteneregler. Har allerede vært i 2 land i juni og har planlagt flere reiser i sommer og høst. Anonymkode: c0d0a...c22 4
pia mater Skrevet 8. juni 2021 #13 Skrevet 8. juni 2021 Nei, blir nok en rolig sommer i Norge. Eventuelt en liten tur til Sverige for å handle. Men da må det være lite smitte der, og at jeg har mulighet til å ta en "karantene" før jeg skal tilbake på jobb (jobber i helse).
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 Foreløpig sier regjeringen at man skal unngå unødvendige turer til utlandet. Får håpe folk hører på det. Når det er trygt og greit, skal jeg til Sverige å handle. Anonymkode: 06358...11e 2
Gjest Lija Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 Nei, blir hjemme. Er selv vaksinert, men har små barn jeg ikke vil skal bli syke.
Sylvelin Skrevet 8. juni 2021 #16 Skrevet 8. juni 2021 Jeg skal bare bli hjemme sammen med hundene mine🥰
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 Nei, selv om jeg er fullvaksinert synes jeg det er unødvendig mye styr med munnbind o.l når man kan ha det fint her i Norge. Så vi sparer utenlandsturen til neste år. Anonymkode: 095fe...b1e 1
Loff77 Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 Middelhavet, mindre smitte der jeg skal enn her hjemme. Uvaksinert 😀 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #19 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, selv om jeg er fullvaksinert synes jeg det er unødvendig mye styr med munnbind o.l når man kan ha det fint her i Norge. Så vi sparer utenlandsturen til neste år. Anonymkode: 095fe...b1e Vi sa jo akkurat det samme i fjor... Anonymkode: ccf7d...4d3 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #20 Skrevet 8. juni 2021 Har VELDIG lyst, så lenge det åpner seg en liten mulighet(uten å måtte ha vaksine, eller kjøpe dyr test på forhånd, og at det ikke er karantene i landet man skal til, og at det ikke er hotellkarantene hjemme i Norge). Får vel ikke vaksine før tidligst august uansett. Har et lite håp om en høstferie i Hellas eller noe til høsten da om vi er fullvaksinerte og ting blir litt mer normalt. Er så DRITTLEI av Norge akkurat nå, har reiseabstinenser så det holder, jeg vil ut og utforske verden igjen😥 I en mer realistisk setting så blir det vel Trondheimssommer med regn, takeaway og nettshopping🙈 Jeg brukte nok penger på Norgesferien i fjor, ALT er jo så søkka dyrt her at det mister fullstendig sjarmen selv om det er fint her(når været er på topp vel og merke). Anonymkode: 42fce...25f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå