Gå til innhold

JuliaKepler, 38 år og gravid med nummer 3.


JuliaKepler

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på UL. Det var ingen foster å se. De er derimot usikre på om de så noe anlegg på venstre side, at det er svangerskap utenfor livmoren. Avventer blodprøvesvar, før en avgjørelse om videre prosess blir tatt. Jeg er uansett ikke gravid lengre, og det var faktisk en overraskelse. Er selvfølgelig veldig lei meg for det, men ikke slik at min verden er knust. 
Håper bare at denne prosessen går fort og at jeg kan begynne på CD1 ganske kjapt igjen. Grøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så dumt :( Sender deg ein klem ❤️ Håper ikkje det er eit svangerskap utanfor livmoren. Håper du blir fulgt nøye med på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hva i alle dager 😳 Var ikke det som skulle skje. Hvor langt skulle du vært på vei etter dine beregninger? Håper ikke det ligger noe utenfor livmoren som blir å skape problemer for deg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuliaKepler skrev (10 minutter siden):

Jeg har vært på UL. Det var ingen foster å se. De er derimot usikre på om de så noe anlegg på venstre side, at det er svangerskap utenfor livmoren. Avventer blodprøvesvar, før en avgjørelse om videre prosess blir tatt. Jeg er uansett ikke gravid lengre, og det var faktisk en overraskelse. Er selvfølgelig veldig lei meg for det, men ikke slik at min verden er knust. 
Håper bare at denne prosessen går fort og at jeg kan begynne på CD1 ganske kjapt igjen. Grøss. 

Trist å lese😢 Naturen er ikke bestandig like lett å forstå seg på. Sender deg en klem🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for medfølelse

Jeg fikk svar på hCG, hadde steget fint fra 2600 til nesten 7000. De så derimot en tom fostersekk på UL, men de så muligens noe på den ene egglederen, ekstrauterin svangerskap. Det blir full narkose om en times tid og fjerning av eggleder. Jeg har midre sjans for å bli gravid nå, men alle 4 gynekologer som har undersøkt meg, mener at jeg fortsatt har gode muligheter for å bli gravid, tross min høye alder 🙏

Jeg føler meg rolig, og tenker at det blir en pause i sommer, da skal vi kose oss med god mat og drikke, så prøver vi igjen etter at jeg har hatt min første menstruasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...