Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ett fra banken, brukes stort sett på netthandel. 

resursbank, de har poengbutikk, har nylig fått et sett med 3 boller fra rosendahl derfra. 

siste er nordic, brukes på hotell. Så lenge jeg bruker kortet en gang i mnd så beholder jeg sølvmedlemsskapet. 

jeg bruker ofte kortene om hverandre til netthandel osv uavhengig av type kort, men jeg har kontroll på hver krone som går ut fra de kortene. 

Anonymkode: 15acd...ea9

Tusen takk 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dersom man bruker kredittkort i stedet for buffer har man jo nettopp dårlig økonomisk sans. Man skal jo aldri bruke 5 øre på et kredittkort dersom man ikke har disse 5 ørene stående på konto klar til å betale regningen når den kommer. 

Anonymkode: 7435d...b52

Nettopp, men det finnes også andre måter å komme i økonomiske problemer en dårlig økonomisk sans, det var poenget mitt å nyansere litt, enkelte ganger er det livet selv som biter en i rompa. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man får jo ikke automatisk noe mer problemer med å betale kredittkortene sine bare fordi man har mange ulike og høy kreditt. For å få problemer kreves det dårlig økonomisk sans og/eller lav viljestyrke. Man MÅ ikke makse kredittkort utover det man har råd til å betale tilbake hver måned bare fordi man har dem.

Anonymkode: 7435d...b52

Det stemmer. De flinke blir premiert med bonuser, de uansvarlige får straff.
Hadde de ikke hatt kredittkort hadde de trolig greid å skaffet seg gjeld på andre måter.

Anonymkode: 703b6...8a5

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har 8 kredittkort privat med tilsammen 440 000 i kredittramme.

For hvert enkelt kort varierer rammen fra 15000 til 100 000.

I tillegg kommer betalingskort som Amex som i prinsippet ikke har en øvre grense.

Bruker kredittkortene for å få kashback og har aldri betalt noen kredittrenter.

Anonymkode: f616c...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...