Gå til innhold

Date utenlandske menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 8.33):

Utenlandske menn er de fineste. Morroco, Algeria, Iran, Syria, Egypt 😍 Har datet flere og de visste ihvertfall hvordan en kvinne skal behandles . Familiene var helt fantastiske, inkluderende, nydelig mat og kultur

Anonymkode: d3046...dbb

Så hvorfor ble det ikke et forhold til slutt?

Anonymkode: 158c1...ce1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet norske menn, men kun vært i forhold med menn fra andre land. Nå er jeg gift med en brite.

Det vil alltid være en visst kulturforskjell (uansett land). Det jeg legger mest merke til er at vi har en del forskjellige referanser, særlig fra oppveksten. Men mest av alt synes jeg det er en enorm berikelse. Det betyr at vi har familie i flere land og reiser mer. Får også sett Norge og norske tradisjoner fra et interessant perspektiv 😄

God kommunikasjon er alltid viktig i et forhold, men blir enda mer essensielt når man snakker forskjellige språk. Og så tror jeg man må være litt ekstra åpen for å kunne date noen fra en annen bakgrunn.

Anonymkode: 7b96e...b2d

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du matcher de av en grunn. Så lenge de ikke er muslimer, syns jeg ikke du trenger å være mer skeptisk enn til norse menn :) Religion derimot, byr nesten alltid på problemer. Spesielt hvis de har et forkastelig kvinnesyn.

Anonymkode: 4a5c4...58b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å være sammen med menn fra Vesten går stort sett greit. Å være sammen med menn fra 3. verden ender veldig ofte med skilsmisse. Kulturforskjellene blir for store.

Anonymkode: 1de14...f2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Å være sammen med menn fra Vesten går stort sett greit. Å være sammen med menn fra 3. verden ender veldig ofte med skilsmisse. Kulturforskjellene blir for store.

Er rart det der. Ser jeg norske kvinner sammen med menn fra 3. verden, er de i 4 av 5 tilfeller overvektige.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...