AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Jeg var først hos fastlege for å ta ut spiral og hun påpekte at jeg hadde en klump ved siden av urinrøret som hun trodde kunne være kjønnsvorter. Ble henvist til avdeling for kjønnssykdommer, de finner denne ene klumpen som min fastlege har påpekt og kommer frem til at dette ikke er kjønnsvorter. Videre blir jeg henvist til urolog og der er alt som det skal. Klumpen er helt normal og alle prøver er fine. Likevel kjenner jeg at det er ting som ikke stemmer. Jeg plages ofte etter samleie med blod når jeg tisser og svir i området rundt urinrøret. Dette er noe jeg har informert om til alle jeg har blitt henvist til, men ingen kan hjelpe meg virker det som. Jeg har vært hos gynekolog også, men de finner heller ingenting uvanlig. Kan legge til at jeg har genital herpes, men dette tror jeg ikke har noe sammenheng. Hatt herpes i over 10 år og dette har kommet i nyere tid. Det kan jo tenkes at det har med partner å gjøre, men vil gjerne høre om noen her kjenner seg igjen og kanskje har gode råd. Anonymkode: eb3e3...eaa
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Bruker du glidemiddel? Har gynekolog vurdert om du har tykk skjedekrans? Anonymkode: c2048...7ab
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Hva med privat gyn.. Anonymkode: 2bb79...7d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå