Lilylune Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Har hørt at Pfizer er en mrna vaksine og derfor går inn i DNAet vårt. Og dette er annerledes fra hvordan rna/dna i et virus ville oppført seg. Så da er argumentet at det kan skape mutasjoner i selve DNAet vårt. Er dette en grunn til bekymring? Vet ikke nok om dette. Et virus ville vel gått inn i cellen, men ikke selve kjernen? Enn så lenge så tenker jeg å ta den! 1
Gjest FragileArt Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Har vel forstått det som at spike proteinet går inn i cellen mens virus er utenpå? Men så da jeg jo akkurat nei til vaksinen også da.. jeg ble redd 🙈
Gjest Optimo Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Har du ti minutter, så forklarer denne videoen det veldig fint. På norsk. 🙂
Frustrert husfrue Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Guile skrev (20 timer siden): Har du ti minutter, så forklarer denne videoen det veldig fint. På norsk. 🙂 Tusen takk for at du delte, den forklarte det veldig bra. Også fikk jeg frisket opp i naturfagskunnskapen i tillegg. 😎 1
Anbefalte innlegg