Gå til innhold

Lei av vekta

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg som en runding nå som sommeren er her og alle så slanke og flotte. Jeg er 160 cm og veier hele 61 kg! Jeg har gigantiske pupper som jeg skal operere (venter på brystreduksjon) hver pupp veier ca 1,5 kg 😅

Jeg klarer ikke gå enda mer i vekt, synes drt er vanskelig å leve sunt hele uka så jeg skeier ut i helga, ikke skeie ut som å fråtse i alt men jeg spiser det jeg vil og er mye sosial med god mat. Men altså, har noen tips på noe trening som kan brenne fett? Jeg er jo bare 160 så det ser ikke så bra ut å være småchubby. 

Anonymkode: e8127...af9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på du har realistisk selvbilde. Du har normal bmi med god margin. Jeg har samme bmi og det er ingenting ille med den. Særlig for oss med store bryster blir den jo litt misvisende. 

Anonymkode: 174da...688

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 162cm og har siden mars gått ned 10kg. Veide rundt 73kg, veier 63kg nå. Føler meg fantastisk! 

Du er nok ikke så stor som du tror du er. 

Anonymkode: 2a9b3...353

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nå når folk begynner å gå mer lettkledd så har jeg bare lyst til å gå i hi... Er alt for feit og sliter med å gjøre noe med det. 

Veier 80 og er 168 høy. Kjenner jeg vil spy av meg selv, noe jeg selvfølgelig ikke klarer for sa hadde jeg nok vært mindre enn 80.. 🙄

Anonymkode: d1a3b...96b

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler meg som en runding nå som sommeren er her og alle så slanke og flotte. Jeg er 160 cm og veier hele 61 kg! Jeg har gigantiske pupper som jeg skal operere (venter på brystreduksjon) hver pupp veier ca 1,5 kg 😅

Jeg klarer ikke gå enda mer i vekt, synes drt er vanskelig å leve sunt hele uka så jeg skeier ut i helga, ikke skeie ut som å fråtse i alt men jeg spiser det jeg vil og er mye sosial med god mat. Men altså, har noen tips på noe trening som kan brenne fett? Jeg er jo bare 160 så det ser ikke så bra ut å være småchubby. 

Vil nok se stor forandring etter brystreduksjon 😊 Men kort intervalltrening synes jeg er grei trening. Også utgjør kostholdet sånn ca 90% da.

Uansett så tror jeg mye er gjort etter operasjonen.

Anonymkode: a0729...99a

AnonymBruker
Skrevet

Okei...jeg er like høy som deg og veier 140 kg...hva er jeg da, hvis du liksom er en «runding»? Tror du må ta deg en seriøs kikk i speilet med noen andres øyne, for 62 kg er normalvektig og akkurat passe for en på den høyden. Jeg ville drept for å bli så slank og lett😥 

Anonymkode: 31133...a6d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Runding😂😂😂

Anonymkode: 827da...be1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Runding😂😂😂

Anonymkode: 827da...be1

Når man knapt rekker over bakken så blir man en runding med den vekta 😅 det er jo på grensa til bmi 25 som da er overvekt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Når man knapt rekker over bakken så blir man en runding med den vekta 😅 det er jo på grensa til bmi 25 som da er overvekt. 

Du er noen kg unna overvekt så runding er du garantert ikke. Og når store deler er bryst er sikker resten av kroppen ganske liten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du er noen kg unna overvekt så runding er du garantert ikke. Og når store deler er bryst er sikker resten av kroppen ganske liten.

Tipper TS har skikkelig eplefasong, og når hun er lav så skjønner jeg jo godt denne følelsen. Hun har fått innvilget brystreduksjon av en grunn. Tipper dette vil utgjøre en stor forskjell. 

Anonymkode: d1727...2ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

61 kg på 160 cm er IKKE mye. Jeg skjønner at du føler det slik, kanskje spesielt nå før du skal få brystreduksjon, men helt reelt så har du en bmi på 23.8. Det er helt normalt og sunt.

Anonymkode: b39da...69f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tipper TS har skikkelig eplefasong, og når hun er lav så skjønner jeg jo godt denne følelsen. Hun har fått innvilget brystreduksjon av en grunn. Tipper dette vil utgjøre en stor forskjell. 

Anonymkode: d1727...2ce

Ikke eplefasong men timeglass. Stor rumpe og store pupper. Ser ut som en Kim Kardashian og det hater jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke eplefasong men timeglass. Stor rumpe og store pupper. Ser ut som en Kim Kardashian og det hater jeg. 

😂😂

Anonymkode: 681ee...5d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

😂😂

Hva er så morsomt? 😂

AnonymBruker
Skrevet

Hele 61 kg? Er jo rene elefanten! 😮

Anonymkode: 92ef8...316

Skrevet

Kast vekta! Det er tankene dine du trenger å gjøre noe med.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du er jo ikke overvektig?

AnonymBruker
Skrevet
Problemløseren skrev (4 minutter siden):

Du er jo ikke overvektig?

Nei, men lubben og på grensa til overvektig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men lubben og på grensa til overvektig. 

Ja og sånn er du. Vi er alle forskjellige, men igjen du er ikke overvektig. Spør legen som kan gi deg eksakt svar

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva er så morsomt? 😂

At du påstår du ser ut som Kim Kardashian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...