Gå til innhold

Noen som tar barnet til privat tannlege?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her bruker privat tannlege til barna sine og om noen har noen å anbefale i Oslo området?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen for at du vil gå privat? 

Anonymkode: 47254...e1c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kanskje gjort det siden jeg er så fornøyd med min tannlege, og jeg møtte på skikkelige dårlige tannleger som barn selv.

Anonymkode: 03513...d61

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er grunnen for at du vil gå privat? 

Anonymkode: 47254...e1c

Lite hyggelig tannlege som ikke er flink. Og nå har de brukt korona som unnskyldning til å utsette tannlegetimen i 1 år. Har fått 5-6 timer og det blir avlyst hver gang. Han har en fylling som har falt ut og nå fikk vi beskjed om at vi må vente med å fikse det til august. Gidder ikke mer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok tatt guttungen med til min tannlege om han faktisk hadde hull eller andre problemer. 

Nå har jo han ingen hull og alt er som det skal være så da tar vi sjekkene som vi får innkalling til.

Men det hadde nok blitt min tannlege om det var noe for hun vet jeg er bra. Har som hen over og dårlig erfaring med offentlige tannleger i min glade barndom. 😄 Men vet de er flinkere nå altså, mer fokus på barnet og alt det der. 

Skrevet
Frøken39. skrev (Akkurat nå):

Lite hyggelig tannlege som ikke er flink. Og nå har de brukt korona som unnskyldning til å utsette tannlegetimen i 1 år. Har fått 5-6 timer og det blir avlyst hver gang. Han har en fylling som har falt ut og nå fikk vi beskjed om at vi må vente med å fikse det til august. Gidder ikke mer.

Da ville jeg klaget og så gått til min egen, men ville klaget på tannlegen uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Tannlegene går akkurat samme utdannelsen, og du møter ulike tannleger både privat og offentlig. Forskjellen er at private ikke behandler barn til vanlig. Trenger selvfølgelig ikke være et problem, men hvis det er noe spesielt så hadde jeg tatt mine barn til offentlige som behandler barn daglig. 

Anonymkode: ed02a...e3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Frøken39. skrev (På 7.6.2021 den 9.05):

Er det kun én offentlig tannlege hos dere? 

Jeg ringte og klagde, og fikk ny offentlig tannlege på et annet kontor i byen til mine barn. 

Det er så viktig med en god opplevelse! Eller. Ikke god. Men at den ikke er traumatisk.  

Så jeg hadde ikke nølt med å bytte. 

De aller fleste av vår generasjon vet hvor forferdelig det kan være å gå til tannlegen, og vi er vel mange som sliter med tannlegeskrekk pga dårlig skoletannlege i barndommen.

Anonymkode: 28087...9bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...