AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Jeg har hatt en ufrivillig abort som medførte at jeg nå i snart 6 uker har slitt med blødninger. Altså ingen badeliv eller noe. Nå skal vi snart har 4 uker sommerferie og kjøpt oss hytte ved stranda. Vil jo gjerne bade men nå er mens uregelmessig og aner ikke når den kommer. Hva kan jeg kan ta som gjør at jeg ikke får mens på noen uker? Går ikke på noen form for prevensjon men er ikke fremmed for p piller annet enn frykten for bivirkninger i form av blodpropp. Men finnes det noe annet å ta når msn ikke har regelmessig mens? Anonymkode: cc5c8...379
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Tenker du bør ta en tur til legen om du ikke har sluttet å blø enda.. Kan være du må ha utskrapning, at ikke alt har kommet ut..? Anonymkode: d1c6c...c17
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Vil også anbefale lege. Der får du også riktig informasjon om hvilke medikamenter som kan hjelpe deg. Det finnes en egen medisin som utsetter mens, men jeg kommer ikke på hva den heter. Du må uansett ha respekt, så bare bestill legetime med en gang. Anonymkode: 375d3...96c 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Det er Primolut man får for og stoppe mensen, den er reseptbelagt. Først må du jo få sjekket om alt er kommet ut. Det er vanlig og blø en stund etter spontanabort. Men noe kan ligge igjen som gjør at du fortsatt blør. Men dette kan sjekkes på ultralyd. Så du bør gjør noe ganske kjapt. Anonymkode: 54538...5a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå