Høyeheler Skrevet 10. juni 2021 #21 Skrevet 10. juni 2021 Når the point of no return er passert, og flyet ikke har lettet kan det være at, det ikke gjør det.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #22 Skrevet 10. juni 2021 Fint å fly! Går så fort så det gjør meg ingenting.. men stakkars de som sliter med flyskrekk. Anonymkode: a71fe...429
Jr.Garcon Skrevet 10. juni 2021 #23 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 0.09): Jeg selv liker det egentlig veldig godt. Litt kjedelig med turer over 6 timer, men ellers er det en del av opplevelsen, flyr først og fremst for ferie. Liker spesielt følelsen når flyet tar av. Kabinpersonalet som smiler og hilser. Til dere som føler for å dra et visst virus inn i tråden her; spørsmålet er generelt, man reiste jo før viruset dukket opp liksom.. så vær så snill la være Anonymkode: 60264...ea7 Liker ikke å fly - trangt og jævlig uten mulighet til å komme seg ut/av. Det må også være en av de mest unødvendige måtene vi ødelegger kloden på. Menneskeheten har lissom fått for seg at det er naturlig / nødvendig å ta 10-20 flyreiser hvert år.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #24 Skrevet 10. juni 2021 Har et helt nøytralt forhold til det. Er på et fly ca 100 ganger i et normalår, så da får man samme forhold til det som å pusse tennene. Har støynøytraliserende headset, alltid vindussete, gode serier på paden, god nakkepute ved langturer, kjøper med meg mat fra flyplass, og takker ja til et glass vin om jeg flyr på ferie, eller flyr hjem fra en jobbtur. Anonymkode: 9c253...2fd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #25 Skrevet 10. juni 2021 Elsker: - å komme meg raskt fra sted til sted - akselerasjonen og take-off Hater: - turbulens - flyturer på mer enn 2,5 timer (blir innmari rastløs etter ca. 2 timer.. ...) Anonymkode: eada6...4a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå