Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når the point of no return er passert, og flyet ikke har lettet kan det være at, det ikke gjør det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fint å fly! :) Går så fort :) så det gjør meg ingenting.. :) men stakkars de som sliter med flyskrekk.

Anonymkode: a71fe...429

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 0.09):

Jeg selv liker det egentlig veldig godt. Litt kjedelig med turer over 6 timer, men ellers er det en del av opplevelsen, flyr først og fremst for ferie. Liker spesielt følelsen når flyet tar av. Kabinpersonalet som smiler og hilser. 

Til dere som føler for å dra et visst virus inn i tråden her; spørsmålet er generelt, man reiste jo før viruset dukket opp liksom.. så vær så snill la være

Anonymkode: 60264...ea7

Liker ikke å fly - trangt og jævlig uten mulighet til å komme seg ut/av. 

Det må også være en av de mest unødvendige måtene vi ødelegger kloden på. Menneskeheten har lissom fått for seg at det er naturlig / nødvendig å ta 10-20 flyreiser hvert år. 

AnonymBruker
Skrevet

Har et helt nøytralt forhold til det. Er på et fly ca 100 ganger i et normalår, så da får man samme forhold til det som å pusse tennene. 

Har støynøytraliserende headset, alltid vindussete, gode serier på paden, god nakkepute ved langturer, kjøper med meg mat fra flyplass, og takker ja til et glass vin om jeg flyr på ferie, eller flyr hjem fra en jobbtur. 

Anonymkode: 9c253...2fd

AnonymBruker
Skrevet

Elsker: 

- å komme meg raskt fra sted til sted

- akselerasjonen og take-off

Hater: 

- turbulens

- flyturer på mer enn 2,5 timer (blir innmari rastløs etter ca. 2 timer.. ...)

Anonymkode: eada6...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...