Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg selv liker det egentlig veldig godt. Litt kjedelig med turer over 6 timer, men ellers er det en del av opplevelsen, flyr først og fremst for ferie. Liker spesielt følelsen når flyet tar av. Kabinpersonalet som smiler og hilser. 

Til dere som føler for å dra et visst virus inn i tråden her; spørsmålet er generelt, man reiste jo før viruset dukket opp liksom.. så vær så snill la være

Anonymkode: 60264...ea7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er veldig kjedelig. Liker hverken flyplasser eller fly. I det hele tatt alle sånne mellometapper kjeder meg, blir utålmodig og vil bare til neste post «med innhold»

Skrevet

Kommer an på størrelsen på flyet. Dess mindre fly, dess morsommere flyging.

AnonymBruker
Skrevet

Urk, nei. Trange seter, medpassasjerer som lukter vondt, er drita og legger ned setet i knærne mine. Smakløs mat og trange dasser. 

For ikke å snakke om flyplassene. 

Alt er bedre enn å fly. 

Anonymkode: e0110...d42

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg liker det. Følelsen av ferie 😀

Anonymkode: 3fcbd...887

• Liker 3
Skrevet

Nei, hater å fly. Det er ikke noe som er mer unaturlig for meg enn å fly. :P Men vil man på shopping i storbyen så må man.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å fly business. Champagne og seng på flyet er mye hyggeligere enn å bli stuet sammen bak i flyet :)

Anonymkode: 2a839...df3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyskrekk. For å si det pent. Hater alt fra bilturen til flyplassen, bagasjedrop, sikkerhet, taxfree osv.fordi det bringer meg stadig nærmere boarding og selve flyturen. Men jeg elsker å reise, elsker å oppleve andre kulturer, skikker, historie, mat osv. Så jeg flyr minst tre turer i året til vanlig, en med min mann, en med våre barn og en med venninnegjengen. Det går på et vis, jeg har aldri brukt beroligende/alkohol for å døyve flyskrekken og sånn håper jeg det fortsetter. Utad er jeg som en vanlig passasjer, ingen bortsett fra min mann og et par nære venninner vet hvordan jeg har det, pusteteknikker er min bestevenn.

Anonymkode: 00830...d68

Skrevet

Før elsket jeg å fly. Fløy mye og langt da jeg var barn, og det var stor stas (dog litt slitsomt på langdistanse om det var fullt fly). Synes det var spennende med flymat og flyplasser og alt som hører med.  Nå har jeg små barn og avskyr å fly. Bare stress, mas og kaos. 

AnonymBruker
Skrevet

Glad i å fly, men flyr kun på businessclas. Er det lange flyvninger, booker vi seng. 

Anonymkode: c5df2...767

AnonymBruker
Skrevet

Yess, elsker det. Er litt flynerd og synes det er kult med nye flyselskaper og nye flyplasser. Savner det veldig og gleder meg helt vilt til å være med pål første flight med Flyr til Tromsø om noe uker.

Anonymkode: 129cc...9c4

Skrevet

Jeg !ELSKER! å fly. Elsker å være på flyplasser, som gir meg følelsen av å være mellom to tidsrom (følelsen av liminal space), og å være en person uten fortid og fremtid, men en person som bare eksisterer der og da. Elsker å fly, å spise den dustete maten, drikke dårlig vin av plastglass eller helt smakløs kaffe, lese de "fly magasinene".

Elsker også konseptet med ruteflyvning. Vi som art har klart å fly som fuglene, og gjort det til en dust opplevevelse. Fantastisk.

• Liker 5
Skrevet

Tja, å fly er på akkurat samme måte som å bruke andre offentlige transportmidler - du kommer stort sett fram. Så om jeg reiser med buss, ferge, tog eller fly, så er det for meg det samme. Nå skal det sies at jeg har bodd i nord i alle år, og her bruket vi fly på samme måte som andre bruker buss eller tog. 

Fordelen med fly er at du kommer raskt frem, og du kommer deg over lange avstander uten mye bry. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker flyplasser og reisefølelsen, men akkurat inni flyet synes jeg det er kjedelig. 

Anonymkode: 9e5ad...49e

Skrevet

Ja, men kan synes langdistanse er litt ubehagelig. 

Skrevet

Elsker å fly, det er bare noe med den følelsen av at du skal et sted. Savner så utrolig den følelsen!

Synes flyturer på 5-6 timer er de kjedeligste, men har ingenting imot en tur på 10-15 timer.

Spesielt elsker jeg å være på flyplasser, og kikke opp på tavlene med alle destinasjonene. Den følelsen av at du kan komme deg hvor som helst i verden er priceless ❤️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater å fly, gjør det ikke.

Bor i Syden halve året, bruker båt, tog og buss frem og tilbake.

Men er greit, turen er også en fin opplevelse. Bruker 2-3-4 dager hver vei:-)

Anonymkode: 23f8d...b75

Skrevet
DritKrenka skrev (På 7.6.2021 den 0.18):

Kommer an på størrelsen på flyet. Dess mindre fly, dess morsommere flyging.

Veldig enig, de små propellflyene til Widerøe gir en helt annen følelse og opplevelse enn å fly store jetmaskiner. Du føler virkelig at du flyr.

Elsker å fly, og elsker flyplasser. Særlig de kjempestore som Heathrow, Schipool og Frankfurt. Masse liv og folk og se på og ikke minst masse fly av alle typer både fra velkjente selskaper og fra meget eksotiske selskaper som man knapt har hørt om før.

I 2016 bodde jeg 4 netter på hotell hvor utsikten fra rommet var over rullebanene på Heathrow.

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker det! 😍 Jeg syntes det er veldig koselig og det gir meg en god følelse. 🥰:mynona:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2021 den 0.09):

Liker spesielt følelsen når flyet tar av

Helt fantastisk !! 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...