AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Jeg er singel kvinne på 39 år uten barn. Er ikke helt sikker på om jeg ønsker barn, men tror det. Ønsker å finne en mann. Hva slags strategi velger jeg? Har jo ikke tid til å teste ut flere forhold over tid før jeg blir infertil. Anonymkode: 0b7eb...29f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Kommentarer om Danmark kommer om 3...2...1..... Anonymkode: c0e4b...5a1 12
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Single damer kan få befruktning i Norge nå, trenger ikke dra til Danmark. Anonymkode: 0d899...848 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kommentarer om Danmark kommer om 3...2...1..... Anonymkode: c0e4b...5a1 Det vil jeg tro, men ønsker ikke det. Anonymkode: 0b7eb...29f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Danmark 👍 Anonymkode: 6ea57...df7 Bedre enn en deleordning om et barn? Anonymkode: 0b7eb...29f 2
Majer Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 (endret) Jeg tror det er en ide å møte en evt donor først. Jeg har jobbet en stund i helse og tipper det er en del narsi som donerer som følge av "gudskomplekser". Vanskelig å finne en samboer tidsnok nå, men valget er å satse på å møte noen eller bruke noen du kjenner som donor. Jeg skal donere til eksen som også jobber i helsevenset og hun har fått det samme inntrykket som meg. Kartleggingen vedrørende donorer er rett og slett for dårlig. Mye kan gå i arv. Ikke sikkert det slår ut på egne barn, men barnebarn eller oldebarn. Endret 6. juni 2021 av Majer 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 9 minutter siden, Majer said: Jeg tror det er en ide å møte en evt donor først. Jeg har jobbet en stund i helse og tipper det er en del narsi som donerer som følge av "gudskomplekser". Vanskelig å finne en samboer tidsnok nå, men valget er å satse på å møte noen eller bruke noen du kjenner som donor. Jeg skal donere til eksen som også jobber i helsevenset og hun har fått det samme inntrykket som meg. Kartleggingen vedrørende donorer er rett og slett for dårlig. Mye kan gå i arv. Ikke sikkert det slår ut på egne barn, men barnebarn eller oldebarn. Tenker også det er greit å vite hvem man får barn med. Møter i øyeblikket en fyr. Han virker til å være åpen for et barn med meg, men jeg har ikke kjent han lengre enn tre måneder. På grunn av alderen min, så vurderer jeg jo å gripe muligheten Anonymkode: 0b7eb...29f 2
Majer Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker også det er greit å vite hvem man får barn med. Møter i øyeblikket en fyr. Han virker til å være åpen for et barn med meg, men jeg har ikke kjent han lengre enn tre måneder. På grunn av alderen min, så vurderer jeg jo å gripe muligheten Anonymkode: 0b7eb...29f Bra du er bevisst:) Det er vanskelig det der. Har han barn fra før som han ikke har mye samvær med kan det være et dårlig tegn. Det kan og være et dårlig tegn om han er singel om barnløs i høy alder, men ingen av delene trenger å bety det. Må være en kjip situasjon å stå i for deg.
Voksenmann Skrevet 7. juni 2021 #10 Skrevet 7. juni 2021 Fostermor, mange barn i Norge som trenger en fostermor. 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 Litt av et innlegg. Som at det finnes en fasit på å få seg en mann. Måten du skriver på viser at du bør unngå dette, samme gjelder å få barn. Anonymkode: ff44c...5a3 1
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2021 #12 Skrevet 7. juni 2021 Å finne seg en kjæreste hvor det bakenforliggende motivet er å få barn virker på meg som en utrolig dårlig kjærlighetsstrategi. Sorry.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #13 Skrevet 7. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Litt av et innlegg. Som at det finnes en fasit på å få seg en mann. Måten du skriver på viser at du bør unngå dette, samme gjelder å få barn. Anonymkode: ff44c...5a3 Vil selvfølgelig finne en man jeg er glad i, så der er jeg uenig. Mht å få barn, ja, der har du kanskje rett... Anonymkode: 0b7eb...29f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #14 Skrevet 7. juni 2021 17 minutter siden, Alterego666 said: Å finne seg en kjæreste hvor det bakenforliggende motivet er å få barn virker på meg som en utrolig dårlig kjærlighetsstrategi. Sorry. Det er ikke motivet mitt for å finne mann. Holder ikke menn for narr på den måte. Men om jeg finner en mann som også ønsker barn, så kan det jo være en mulighet å få det. Siden finne kjærligheten. Anonymkode: 0b7eb...29f 2
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2021 #15 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke motivet mitt for å finne mann. Holder ikke menn for narr på den måte. Men om jeg finner en mann som også ønsker barn, så kan det jo være en mulighet å få det. Siden finne kjærligheten. Anonymkode: 0b7eb...29f Da forstår jeg deg bedre. Har du en barnløs god kamerat, kan du kjøre Trettebergstuen-metoden: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wWmr5/lesbiske-anette-35-og-homofile-christian-33-venter-barn-sammen-forteller-sin-historie
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #16 Skrevet 7. juni 2021 3 hours ago, Voksenmann said: Fostermor, mange barn i Norge som trenger en fostermor. Ja, det er veldig bra poeng- og jeg har vært inne på tanken. Kan man bli det alene? Anonymkode: 0b7eb...29f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #17 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er veldig bra poeng- og jeg har vært inne på tanken. Kan man bli det alene? Anonymkode: 0b7eb...29f Du kan høre. Anonymkode: 0d899...848
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #18 Skrevet 7. juni 2021 Jeg synes at du bør ikke ha barn hvis du ikke er 200% sikker. Det kreves å ofre enormt mye- din kropp, din tid, dine penger, frihet, alt. Kjenner mange som hadde barn bare fordi mannen ønsket og nå etter at de får ikke sove eller gå på do i fred og mannen selvfølgelig bare PA barna 1-2 timer per dag fordi han er Så sliten etter jobb, angrer de i full hemlighet. Anonymkode: a911b...486 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #19 Skrevet 7. juni 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes at du bør ikke ha barn hvis du ikke er 200% sikker. Det kreves å ofre enormt mye- din kropp, din tid, dine penger, frihet, alt. Kjenner mange som hadde barn bare fordi mannen ønsket og nå etter at de får ikke sove eller gå på do i fred og mannen selvfølgelig bare PA barna 1-2 timer per dag fordi han er Så sliten etter jobb, angrer de i full hemlighet. Anonymkode: a911b...486 Tusen takk for bra svar. Liker dine refleksjoner. Anonymkode: 0b7eb...29f
Voksenmann Skrevet 7. juni 2021 #20 Skrevet 7. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, det er veldig bra poeng- og jeg har vært inne på tanken. Kan man bli det alene? Anonymkode: 0b7eb...29f Ja, iflg det webinaret jeg deltok på så kan du være alene. Ta kontakt med ditt lokale buf etat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå