Bummelong Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Klassiker av kjendis i tidlig YouTube. Men synes han enda er bra. Jeg såg igjennom gamle videoene. Bare liker hvor underholdenes og objektive de prøve å være "selv om han ikke kan bli sett på som objektiv og mest underholdning. Så er det en veldig kul fyr" Husker jeg såg på Ghostbusters videoen i 2007 eller noe på natten mens jeg spilte. Og var alltid hyped for ny episode. Synes enda han er bra! Hva tror du? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Artig han. Har fulgt litt med, og samtidig sett mye av de gamle videoene hans. Han begynner kanskje å gå litt tom for replikker, noe han også selv har innrømmet i en av videoene der han tok oss litt "bak scenen". Men har hatt mye god latter av reaksjonene han har til ting som skjer i spill. Darkwing duck på turbografix x16 Anonymkode: 1e00c...6ce 1
FrankDrebin Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Digger ham, ser alltid frem til en ny video. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Jeg kan spare meg for de lange CGI-sekvensene, og den "angry" gimmicken ble fort gammel. Men jeg liker ham når han bare er seg selv, og jeg liker innsikten hans også. Anonymkode: 81a9b...428
Okapi Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan spare meg for de lange CGI-sekvensene, og den "angry" gimmicken ble fort gammel. Men jeg liker ham når han bare er seg selv, og jeg liker innsikten hans også. Anonymkode: 81a9b...428 Samme her. Jeg liker James Rolfe mye bedre enn AVGN. Gimmicken fungerer best i kortere videoer som først og fremst handler om spillet, den tåler liksom ikke å dras ut til 20 minutter med slapstick og involvere flere andre skuespillere. Filmen hans var fullstendig håpløs nettopp fordi den var alt det verste med konseptet, og minimalt med det beste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå