AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Jeg har veldig kraftig menstruasjon, og store menstruasjonssmerter. På det 2 nå. I kveld opplevde jeg da jeg stod ved kjøkkenbenken at jeg fikk en "smertetopp" som ikke kan sammenlignes med noe annet enn pressrier. Jeg klarte heller ikke å unngå å presse. Det er det rareste jeg har opplevd! Noen som har en forklaring eller har opplevd det samme? 😳 Anonymkode: a1483...bb6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Kroppen huskar ein fødsel i sju år. Kanskje han hadde seg ei minnestund. Anonymkode: dd30f...1fe
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Vet at noen av mine venninner har «født» cyster som har vært i eggstokkene. 😳 Anonymkode: 185f3...564
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kroppen huskar ein fødsel i sju år. Kanskje han hadde seg ei minnestund. Anonymkode: dd30f...1fe Jeg får av og til slike rier når det kommer blodklumper. Har hatt vondt og følt jeg måtte på do og så har jeg gått på do, plopp og så føler jeg meg bedre. Anonymkode: b9445...9ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå