Gjest Piper Skrevet 9. september 2005 #21 Skrevet 9. september 2005 Ser på meg som utrolig heldig. Har tre herlige, friske og sunne barn. Har en fantastisk mann får studere det jeg vil, og jobber litt på si Reiser til Mallorca om en uke og livet er egentlig veldig bra
Gjest Spacegirl Skrevet 9. september 2005 #22 Skrevet 9. september 2005 Ja jeg ser på meg som heldig fordi jeg er intelligent og musikalsk. Det høres kanskje litt innbilsk ut, men dette er ting som er viktige for selvfølelsen min.
Gjest Violetta Skrevet 9. september 2005 #23 Skrevet 9. september 2005 Ja jeg synes jeg er heldig. Jeg har en frisk og flott datter Jeg er frisk Jeg har en jobb jeg trives med Jeg har en plass å bo, mat hver dag og stort sett det jeg trenger Jeg er født i et fritt land som er rikt nok til å ta seg av alle (selv om det er delte meninger om det gjøres) Jeg har familie og venner som bryr seg om oss
momo Skrevet 10. september 2005 #24 Skrevet 10. september 2005 Må vel si jeg er veldig heldig ja, som er kommet hit jeg er i dag og har det så bra. At jeg fikk utdelt all den staheten min, som har gjort at jeg er den jeg er i dag. Jeg har hatt et veldig tøft liv, i hele oppveksten har jeg vært utsatt for sexuelt, fysisk og psykisk misbruk. Ble voldtatt som 16 åring. Vært sammen med en psykopat. Men jeg har vært heldig, jeg har kommet gjennom alt det, lagt alt det bak meg. Og er velsigna med verdens nydeligste jente, som jeg elsker høyere enn noe annet på denna jord. Jeg er gift med en utrolig mann, som elsker meg og som jeg elsker. Vi er ikke rike, men vi har sted og bo, vi har mat og klær, bil og alt nødvendig vi trenger. Jeg har venner og en fantastisk søster med familie. Jeg har starta på utdannelsen min. Og jeg begynner og bli frisk etter og ha vært syk i nesten 3 år. Livet er herlig!!!!
Gjest (Ursula) Skrevet 11. september 2005 #25 Skrevet 11. september 2005 Jeg er heldig fordi jeg er født i et av verdens rikeste land, fordi jeg har tak over hodet, penger til å kjøpe meg det jeg trenger av mat og andre nødvendigheter + endel unødvendigheter. Jeg har familie og venner som betyr mye for meg- og som er glade i meg.
TNode Skrevet 11. september 2005 #26 Skrevet 11. september 2005 Hmm...jo, jeg synes jeg er heldig. Hadde en rimelig kjip opplevelse for en del år siden. At ikke jeg havna på kjøret, eller tok reper'n er et mirakel. Men jeg har tak over hodet, mat, klær, gode venner, en far som stiller opp for meg hvis det skulle trengs. Jo, jeg er absolutt heldig
Gjest seroxata Skrevet 11. september 2005 #27 Skrevet 11. september 2005 føler meg veldig heldig på mange områder: jeg har kjempeherlige venner, som stiller opp for meg når det måtte være.. Jeg har en kjempesøt familie Jeg har verdens herligste hest, og papegøye! Jeg har fått dypere innsikt på hva jeg vil med livet fremover i det siste, og bare det gjør meg flere tonn lettere
Nala Skrevet 13. september 2005 #28 Skrevet 13. september 2005 Ja, jeg syns jeg er heldig. Heldig og priviligert. Jeg er født og oppvokst i Norge, og har derfor fått muligheter mange bare kan se langt etter
Gjest Gulltopp Skrevet 13. september 2005 #29 Skrevet 13. september 2005 Det varierer. Jeg har hatt det mye vondt, og det er enkelte ting ved livet mitt som jeg gjerne hadde sett helt annerledes. Likevel har jeg hatt hell i uhell, om man kan si det slik, og jeg har veldig mye å glede meg over. Av og til føler jeg meg fantastisk privilegert, når jeg bare klarer å overse det som ikke har vært bra og som aldri kommer til å bli det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå