AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Funket den bra på søvn? Anonymkode: 0c769...9a6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Ja og ja. Spør legen din om medisinske råd i stedet for tilfeldige folk som kanskje ikke aner hva de snakker om Anonymkode: 79fcf...116 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Funket greit på søvn for min del. Men bivirkningene var ikke verdt det. Hallusinerte helt sykt, så mennesker i rommet, tapeten beveget på seg og det føltes ut som jeg var på tidenes tripp. Har også plaget samboer og fjaset uten å huske det dagen etter. Hadde sex med samboer en gang og var overbevist om at det var en person i rommet som så på oss. Hallusinasjonene var så ekte at jeg prøvde å gå bort å ta på de. Anonymkode: 1e02f...bc4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Funket greit på søvn for min del. Men bivirkningene var ikke verdt det. Hallusinerte helt sykt, så mennesker i rommet, tapeten beveget på seg og det føltes ut som jeg var på tidenes tripp. Har også plaget samboer og fjaset uten å huske det dagen etter. Hadde sex med samboer en gang og var overbevist om at det var en person i rommet som så på oss. Hallusinasjonene var så ekte at jeg prøvde å gå bort å ta på de. Anonymkode: 1e02f...bc4 Hvor mye tok du, egentlig? Anonymkode: 1e150...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 huff hørtes ikke bra men er det ikke bedre å legge seg ned å lukke øynene i steden for å ha sex rett før medisinen slår inn Anonymkode: 0c769...9a6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Jeg har god opplevelse med de. Sovner raskt og har ikke bivirkninger dagen etter. Passer på at jeg ikke tar de/legger meg for seint for da kan jeg bli litt ekstra trøtt dagen etterpå. Har tatt de 8 timer før jeg skal stå opp, da funka de fint. Anonymkode: 4f543...f80 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 Funker som fy, men er ikke beregnet for bruk over lengere tid da man blir avhengig og evt. lett starter misbruk.. Du merker det om du tar det og glemmer å legge deg... da sjangler du i seng.. Anonymkode: d903c...da5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 De funker, blir litt svimmel av de bare. Og tankene blir litt rare. Men de hjalp meg veldig perioden jeg hadde søvnmangel. Anonymkode: 9ba56...f4a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 Funker bra for meg -om du tar de med en gang før du skal legge deg til å sove, rett før du legger hodet på puta og lukker øynene, så slipper du å evt få rare sanseopplevelser. Jeg tar kun halv dose av det som er forskrevet og det funker fjell, ikke sikkert du trenger å ta max dose. Anonymkode: caca4...714
Problemløseren Skrevet 7. juni 2021 #10 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Funket den bra på søvn? Anonymkode: 0c769...9a6 Vær så snill og ikke hør på råd fra tilfeldige folk på internett. Snakk med legen din og vær ærlig. Du kan søke deg frem til alle mulige studier på legemiddel, effekt og lignende. Det er en grunn til at reseptbelagte legemidler er reseptbelagte 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor mye tok du, egentlig? Anonymkode: 1e150...9c7 10 mg som ordinert fra lege. Anonymkode: 1e02f...bc4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #12 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): huff hørtes ikke bra men er det ikke bedre å legge seg ned å lukke øynene i steden for å ha sex rett før medisinen slår inn Anonymkode: 0c769...9a6 Sex og hallusinasjoner er noe jeg ikke husker, så det har skjedd etter medisinen har begynt å virke. Hallusinasjoner er en bivirkning i følge felleskatalogen. Anonymkode: 1e02f...bc4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #13 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Funket greit på søvn for min del. Men bivirkningene var ikke verdt det. Hallusinerte helt sykt, så mennesker i rommet, tapeten beveget på seg og det føltes ut som jeg var på tidenes tripp. Har også plaget samboer og fjaset uten å huske det dagen etter. Hadde sex med samboer en gang og var overbevist om at det var en person i rommet som så på oss. Hallusinasjonene var så ekte at jeg prøvde å gå bort å ta på de. Anonymkode: 1e02f...bc4 Dette er jo feilbruk. Som en over skriver skal man ta tabletten rett før man legger seg på puta for å sove. Skal ikke ta den før du legger deg i senga for å snakke med samboeren din, det er for tidlig. Anonymkode: 89199...7c8
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #14 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er jo feilbruk. Som en over skriver skal man ta tabletten rett før man legger seg på puta for å sove. Skal ikke ta den før du legger deg i senga for å snakke med samboeren din, det er for tidlig. Anonymkode: 89199...7c8 For å forklare litt: jeg tok medisinen på sengekanten så la jeg meg for å sove. Jeg kan ikke noe for at jeg fikk sterkere bivirkninger enn andre, prøver bare å opplyse. Skjønner ikke hvorfor enkelte skal være kritiske til det. Jeg sluttet på medisinen i samråd med legen. Ikke syns å tro ting. Anonymkode: 1e02f...bc4 1
male32 Skrevet 7. juni 2021 #15 Skrevet 7. juni 2021 Brukte både Imovane og Stilnoct for noen år siden da jeg slet veldig med å få sove. Samme erfaring med begge, at de virker de første gangene, men så slutter de å fungere. Det beste er bare å prøve å få sove uten disse medisinene. Eventuelt kan du forsøke circadin/melatonin (få resept hos legen) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå