Hannah80 Skrevet 6. juni 2021 #21 Skrevet 6. juni 2021 Snur meg rett som det er, når jeg ser ei dame med fin rumpe. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #22 Skrevet 6. juni 2021 En fast og litt rund rumpe er fint å se. Stjeler meg kanskje et ekstra øyekast i blant. Anonymkode: 6cbe8...e75 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #23 Skrevet 6. juni 2021 Jeg har måttet kjempe hardt imot for å ikke å bli tatt i å kikke på den rumpa der. Ser at det er mange som kommenterer at rumpa ikke er fin, og at den står ikke i stil til beina og så videre. Hvor sære og snevre skal dere være, og du som kaller deg rumpemann kan ikke være ekte rumpemann, for da snur man seg etter rumper flest. Så da blir det rumpemann med issues. Anonymkode: 389e6...042 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #24 Skrevet 6. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (8 timer siden): Den rumpa der er ikke digg. Beina bør stå i stil til rumpa. Hva var galt med de bena der? Du mener rumpa ble stygg pga bena...? (ikke var perfekte?!) Anonymkode: b4751...0f0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #25 Skrevet 6. juni 2021 Mannen min elsker store ‘latino rumper. Forsøker å fortelle ham at på skandinaviske damer er det mye juks ute å går av både rumpe push up innlegg og silikon. Men han syns det er pent likevel😆 Store faste rumper er veldig ‘in nå får jeg inntrykk av. Nesten mer populært enn store pupper. Anonymkode: b4751...0f0 1
Chomsky89 Skrevet 7. juni 2021 #26 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har aldri sett etter rumpa til en mann 😆 ikke naken heller Ettersom arten vår hovedsakelig har parret seg bakfra har mest sannsynligvis jentestussen "størst betydning". Er jo også sannsynligvis derfor jenter har bryster istedenfor bare brystvorter, som er alt man trenger for å amme. Etter at man sluttet å parre seg hovedsakelig bakfra har det oppstått en rumpelignende sak forran også.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #27 Skrevet 7. juni 2021 Chomsky89 skrev (4 timer siden): Ettersom arten vår hovedsakelig har parret seg bakfra har mest sannsynligvis jentestussen "størst betydning". Er jo også sannsynligvis derfor jenter har bryster istedenfor bare brystvorter, som er alt man trenger for å amme. Etter at man sluttet å parre seg hovedsakelig bakfra har det oppstått en rumpelignende sak forran også. Når sluttet man å parre seg bakfra da? Anonymkode: 10b87...eef
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #28 Skrevet 7. juni 2021 Chomsky89 skrev (6 timer siden): Ettersom arten vår hovedsakelig har parret seg bakfra har mest sannsynligvis jentestussen "størst betydning". Er jo også sannsynligvis derfor jenter har bryster istedenfor bare brystvorter, som er alt man trenger for å amme. Etter at man sluttet å parre seg hovedsakelig bakfra har det oppstått en rumpelignende sak forran også. Unnskyld meg, men hvor tror du melken produseres om du mener det holder med brystvorter for å amme? Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. «Rumpelignende sak» foran...... Anonymkode: e70ec...447 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #29 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vil helst ha svar fra menn her: Hvis dere ser ei dame på gata/butikken med digg rumpe, snur dere for å få en ekstra titt? Hva om hun går sammen med kjæresten? Anonymkode: c7e00...d49 Det har skjedd ja, men jeg prøver å være diskret hvis jeg gjør det. Om hun er sammen med kjæresten bryr jeg meg ikke om. Han eier ikke synet av henne. M. Anonymkode: 414dd...b7c 1
DaddyDom Skrevet 7. juni 2021 #30 Skrevet 7. juni 2021 Ja snur meg og titter litt ekstra hvis det er noe digg å se på #eyecandy
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #31 Skrevet 7. juni 2021 Ja, men... 1. Ikke hvis jeg kan bli sett (og da har det ikke så mye å si hvem hun er med). jeg løfter blikket bak solbrillene, men snur meg ikke. 2. Ikke om jeg er med konen eller datteren (eller sønnen). (En blanding av anstendighet og dobbeltmoral) 3. Ikke om det er en "fare" for at hun er for ung. (feks om jeg kan risiskere at det er en 15-åring. Så om jeg tror hun er under 20 tar jeg ikke en ekstra titt). Det er ikke fordi jeg er redd for at noen skal se meg og tenke jeg er en gris (husk pkt. 1), men fordi det ville føles galt. Anonymkode: f783a...28e 1
Chomsky89 Skrevet 7. juni 2021 #32 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Unnskyld meg, men hvor tror du melken produseres om du mener det holder med brystvorter for å amme? Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. «Rumpelignende sak» foran...... Du velger altså å hakke på meg for at du ikke studerer disse temaene? . Jeg skal finne en artikkel med et populærvitenskapelig preg, så kan du lese om dette selv. https://forskning.no/svangerskap-biologi-biologisk-mangfold/spor-en-forsker-hvorfor-er-menn-sa-opptatt-av-pupper/389048
Chomsky89 Skrevet 7. juni 2021 #33 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når sluttet man å parre seg bakfra da? Ikke ekstremt lenge siden i evulosjonær tid, men veldig lenge siden i de fleste andre målestokker. Ca 4 millioner år tilbake i tid endret paringsakten seg på dette.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #34 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor ikke? Hun har jo fin og trent rumpe. Anonymkode: 10b87...eef Hun gr med stram treningstights på butiken.. Alle får rumpe som ser stram og trent ut i sånne. Men det er bare ekkelt å gå rundt i sånt andre steder enn på trening. Anonymkode: 1d2ea...eb5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #35 Skrevet 7. juni 2021 Ja. Men det visste du allerede før du stilte spørsmålet. Anonymkode: 4d50c...21a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #36 Skrevet 7. juni 2021 Rumpa er helt ok den, men sånne tights er utrolig tacky. Blir vel litt som at kvinner kan sette pris på en manneoverkropp, men foretrekker at han har på seg dress fremfor stram skjorte med v-hals og utringning tiil navlen. Anonymkode: a0694...907
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå