AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 En nabo skaø passe katten en ukes tid i sommer, og vi ønsker derfor å ha en katteluke slik at katten har større frihet. Er det noen som har katteluke med en app, eller andre typer som de er fornøyd med? Anonymkode: c70af...708
Nooni Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Jeg har en PetPorte katteluke. Har hatt den i mange år og er veldig fornøyd. Kattene mine er chippet og katteluken slipper bare inn/ut mine katter. Den har mange innstillinger, hvor du for eksempel kan stenge for at de går ut (for eksempel hvis de har hatt inngrep og ikke skal ut). Jeg har ikke benyttet meg så mye av de ulike innstillingene, så den står bare på default og de går inn/ut som det passer. Tror ikke det er app til denne, men har ikke undersøkt heller. Føler ikke jeg har behov for det.
Kittyfox Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 (endret) Vi har sureflap, veldig fornøyd med den. Finnes app til den, du styrer luka fra den når den er koblet på wifi (husk å kjøpe hub i tillegg). Koster litt, men er definitivt verdt det i våre øyne. Svigers har også appen slik at de kan følge med på henne når vi er borte. Endret 6. juni 2021 av Kittyfox
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå