Gå til innhold

Han tar mye kontakt... Er det vennskapelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kollega som begynte for ca 3mnd siden har gitt meg utrolig mye oppmerksomhet. Vi er flere her på jobb, men kun meg han hendvender seg til. Han begynte tidlig å skrive på messenger og nå er det omtrent daglig. Spør hva jeg gjør osv..

Vil han noe seksuelt? Eller skal jeg gå ut ifra at det bare vennskapelig? Men kommer med at han syntes jeg er det og veldig hyggelig. Han er 43 og jeg 31. 

Kan det være kun for et ligg han gjør dette? Lett å spille på en hyggelig tone. 

Anonymkode: 5b0af...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun seksuellt! Ikke tenk på at han er interessert i DEG. Er han i forhold? 

Anonymkode: f8629...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kun seksuellt! Ikke tenk på at han er interessert i DEG. Er han i forhold? 

Anonymkode: f8629...e9c

Nei han er ikke i et forhold. 

Okei, så å ikke vise en seksuell interennpisitiv positiv side? Er man interessert så er man naturligvis gira på sex også. 

Anonymkode: 5b0af...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du selv om oppmerksomheten fra han? 

Anonymkode: 55494...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva synes du selv om oppmerksomheten fra han? 

Anonymkode: 55494...c02

Liker det bedre å bedre. 

Anonymkode: 5b0af...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Min kollega som begynte for ca 3mnd siden har gitt meg utrolig mye oppmerksomhet. Vi er flere her på jobb, men kun meg han hendvender seg til. Han begynte tidlig å skrive på messenger og nå er det omtrent daglig. Spør hva jeg gjør osv..

Vil han noe seksuelt? Eller skal jeg gå ut ifra at det bare vennskapelig? Men kommer med at han syntes jeg er det og veldig hyggelig. Han er 43 og jeg 31. 

Kan det være kun for et ligg han gjør dette? Lett å spille på en hyggelig tone. 

Anonymkode: 5b0af...2ea

Ser ut som han er opptatt av deg siden han skriver til deg daglig. Kanskje han er litt forelsket? 

Men hva prater dere om når dere prater? 

Personlige ting? Spør han om deg? Dine interesser? Dine følelser om ting? Er han øm mot deg, smiler? 

Eller prater dere om upersonlige ting, jobb, skole?

3 måneder er litt tid.. er han usikker på om du er singel? Bruker du ring selv om du er singel etc? Virker du ledig? 

Kanskje du kan nevne en ting du har lyst til og spør om han vil være med, for eksempel en liten fjelltur, piknik, se en film, lage en matrett i lag som du har hatt lyst å smake lenge. 

Fra min erfaring er man gjerne litt betatt når en skriver daglig med noen, en kan begynne å tenke mye på personen.

Men JA, han vil ha sex med deg, men om han BARE vil ha sex med deg tror jeg nødvendigvis ikke.

Om du er redd for å bli brukt for bare sex, ikke ha sex så tidlig, spill heller på andre ting. Klemmer, kvalitetstid, samtaler, gaver, komplimenter.. del hvem du er og hva du føler og tenker så han blir bedre kjent med DEG og ikke bare kroppen din. 

Lykke til 💗

 

 

 

Endret av Emma_123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emma_123 skrev (På 7.6.2021 den 4.29):

Ser ut som han er opptatt av deg siden han skriver til deg daglig. Kanskje han er litt forelsket? 

Men hva prater dere om når dere prater? 

Personlige ting? Spør han om deg? Dine interesser? Dine følelser om ting? Er han øm mot deg, smiler? 

Eller prater dere om upersonlige ting, jobb, skole?

3 måneder er litt tid.. er han usikker på om du er singel? Bruker du ring selv om du er singel etc? Virker du ledig? 

Kanskje du kan nevne en ting du har lyst til og spør om han vil være med, for eksempel en liten fjelltur, piknik, se en film, lage en matrett i lag som du har hatt lyst å smake lenge. 

Fra min erfaring er man gjerne litt betatt når en skriver daglig med noen, en kan begynne å tenke mye på personen.

Men JA, han vil ha sex med deg, men om han BARE vil ha sex med deg tror jeg nødvendigvis ikke.

Om du er redd for å bli brukt for bare sex, ikke ha sex så tidlig, spill heller på andre ting. Klemmer, kvalitetstid, samtaler, gaver, komplimenter.. del hvem du er og hva du føler og tenker så han blir bedre kjent med DEG og ikke bare kroppen din. 

Lykke til 💗

 

 

 

Virker som han er forelsket ja. Det positive med han er at han viser interesse i meg, ikke seksuelt. Andre menn har begynt med å spørre om kroppsbilder o.l. Men han her kjøper gjerne mat til meg på jobb, oppsøker meg på hans fridager på jobb. Han skriver hver dag om hva jeg gjør, vil at jeg skal ha en fin dag. 

Kan dette faktisk være en forelskelse og ikke en seksuell tiltrekning? Ikke vant til det. Mannen er 42 år og jeg 32. 

Anonymkode: 5b0af...2ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.6.2021 den 18.16):

Hva synes du selv om oppmerksomheten fra han? 

Anonymkode: 55494...c02

😊

Anonymkode: 5b0af...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma_123 skrev (På 7.6.2021 den 4.29):

Men JA, han vil ha sex med deg, men om han BARE vil ha sex med deg tror jeg nødvendigvis ikke.

Jeg skal jobbe nattevakt og han vil komme å besøke meg den natta. Jobber ikke med folk akkurat da, men er på jobb for å passe på. Tenker han noe seksuelt da? 

Anonymkode: 5b0af...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...