Gå til innhold

Desperate KG brukere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et par uker siden skulle Iselin guttormsen Google noe, og kom da inn på KG, der sto det masse dritt om henne.. hun ble helt sjokkert. La ut en video om hvor mange syke og desperate folk som krangler og skriker på KG, hun oppfordret folk til å holde seg langt unna slike forum.. 

har hun ett poeng? Jeg blir helt matt av å være her inne, er ikke ofte jeg skriver noe men har vært inne å lest av og til. Helt vanvittig hva folk klarer å lite ut av seg. 

Anonymkode: 42483...21c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har ofte blitt trakassert på det groveste og halshugd, bare fordi jeg har spurt om noe i en tråd som mange oppfatter som teit eller krenkende.

Anonymkode: 08bef...296

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rampelys forumet har jo vært helt bananas siden det åpnet. Jeg tror jeg har diskutert i en tråd der og det var den om Kari jaquesson, og den dama er jo tross alt gal! (Hun må gjerne lage en video av at skreppamedleppa skrev det her inne) Men et innlegg om hun er nok for min del..

Ellers.. tja.. kg er et forum noen tar alt for seriøst og oppfører seg som persilleblader uten noe form for humor, selvironi og blir krenket bare en sier "uenig"

Og på den andre siden har vi de som elsker å provosere bare for å provosere og går rett på brukerdebatt istedet for å diskutere et innlegg. Og kutter hodet av brukere om de kommer med et spm "alle burde vist"

Begge deler er typisk kg. Og så er det typisk kg å diskutere om hvor kjipt det er å være her og hvor fæle alle andre er, men en er her år inn og år ut likevel samtidig som en klager på hvor fælt det er.. Dette synes jeg er den største logiske bristen her inne. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest tragiske her inne er jo de som bruker tiden sin på å diskutere bloggere under rampelyset, samt tv-serier.

Trist å se hva folk bruker tiden sin på, å følge et annet menneske på en blogg. Som egentlig kun handler om tull, reklamere for produkter. Samt et kjedelig hverdagsliv, som er nitrist.

Så har disse fått fotfeste i media, serie på tv. En stemme i media, noe som er en skandale.

Helt sykt, vi lever i en gal verden. Skjermen som styrer 100%.

Anonymkode: c58cd...704

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen desperate/syke folk osv.....nei tror faktisk KG er et godt snitt av mannen i gata. Skremmende men sant.

Anonymkode: a492e...bfb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er noen desperate/syke folk osv.....nei tror faktisk KG er et godt snitt av mannen i gata. Skremmende men sant.

Anonymkode: a492e...bfb

Jeg ser på KG som cirka snitter av mennesket sin tankegang, de fleste forteller jo aldri i virkeligheten hva de mener. Holder den falske masken sin.

Jeg har reist rundt i arbeidslivet i ca 20år, har møtt utrolig mange mennesker. Etterhvert blir man god til å lese mennesker, ser igjen de samme trekkene. Å trykke ned andre er noe de fleste liker for eks, å hevde seg selv over andre.

Rampelyset viser jo hvor ille mennesker er.

Anonymkode: c58cd...704

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå aner jeg ikke hvem Iselin Guttormsen er, men skjønner ikke at man på noen måte kan regnes som "desperat" om man krangler på et forum. :vetikke:  At det krangles og skrikes kan jeg til dels være enig i. Respekt for andres meninger synes å være ukjente begreper for enkelte brukere. Det jeg også ser i overkant mye er folk som blir krenka for den minste ting og går helt i vranglås, noe som selvsagt trigger "nettkrenkere" som har moro av å se reaksjonene. Dermed blir mange tråder som ellers kunne vært gode forsøplet av dårlige debatter og hersketeknikker ("ikke sant, lille venn" :ironi: ) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig har fått masse hjelp fra Kvinneguiden ❤️

Så det har en fin funksjon også 😊

Anonymkode: ba464...480

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det mest tragiske her inne er jo de som bruker tiden sin på å diskutere bloggere under rampelyset, samt tv-serier.

Trist å se hva folk bruker tiden sin på, å følge et annet menneske på en blogg. Som egentlig kun handler om tull, reklamere for produkter. Samt et kjedelig hverdagsliv, som er nitrist.

Så har disse fått fotfeste i media, serie på tv. En stemme i media, noe som er en skandale.

Helt sykt, vi lever i en gal verden. Skjermen som styrer 100%.

Anonymkode: c58cd...704

Jeg er optimist jeg da. Men at hele verden skal styres av en skjerm, eller rettere sagt Google og Apple, det er skremmende.  Internett kunne feks hatt en global åpningstid mellom 08-16. Kun nødanrop tilgjengelig utenfor dette tidsrommet. Slikt må til. Hele jordklodens befolkning er i dag nærmest hypnotisert til å sitte med en mobil full av apper, og det er godkjent, og oppfordres til og med, av myndighetene, da de også bruker denne kanalen flittig.

Anonymkode: a179b...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (7 timer siden):

Rampelys forumet har jo vært helt bananas siden det åpnet. Jeg tror jeg har diskutert i en tråd der og det var den om Kari jaquesson, og den dama er jo tross alt gal! (Hun må gjerne lage en video av at skreppamedleppa skrev det her inne) Men et innlegg om hun er nok for min del..

 

Samme her. Kari legger jo opp til det selv da. Hun er nok klar over hva som skrives om henne på diverse forumer. 

Anonymkode: 821a9...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For et par uker siden skulle Iselin guttormsen Google noe, og kom da inn på KG, der sto det masse dritt om henne.. hun ble helt sjokkert. La ut en video om hvor mange syke og desperate folk som krangler og skriker på KG, hun oppfordret folk til å holde seg langt unna slike forum.. 

har hun ett poeng? Jeg blir helt matt av å være her inne, er ikke ofte jeg skriver noe men har vært inne å lest av og til. Helt vanvittig hva folk klarer å lite ut av seg. 

Anonymkode: 42483...21c

Jeg er mer sjokkert over at hun tilsynelatende ikke har visst dette før. Hvilken stein har hun bodd under? 

Anonymkode: a3a25...beb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Internett kunne feks hatt en global åpningstid mellom 08-16.

Full avsporing, men det er faktisk midt iarbeidstiden til de fleste mennesker - og hvilken tidssone skulle vi valgt? :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner jeg med at hun sikter til sin egen tråd på rampelyset. Ja, jeg er enig at på KG rampelys så er det mye som rett og slett går under usaklige og unødvendig latterliggjøring, men det er også mye konstruktiv kritikk. De fleste influencere går inn og ser mengden som er imot konseptet influencere har og generaliserer at alle er så fæle. Jeg forstår at å ha mange imot seg er tøft, men når man velger å ha en business basert på sitt privatliv og lager en kjendiskarriere av det med høy inntekt og stor påvirkningskraft så er det høyst viktig at vi får kritisere det de driver med. 

Anonymkode: a82b9...d0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå regner jeg med at hun sikter til sin egen tråd på rampelyset. Ja, jeg er enig at på KG rampelys så er det mye som rett og slett går under usaklige og unødvendig latterliggjøring, men det er også mye konstruktiv kritikk. De fleste influencere går inn og ser mengden som er imot konseptet influencere har og generaliserer at alle er så fæle. Jeg forstår at å ha mange imot seg er tøft, men når man velger å ha en business basert på sitt privatliv og lager en kjendiskarriere av det med høy inntekt og stor påvirkningskraft så er det høyst viktig at vi får kritisere det de driver med. 

Anonymkode: a82b9...d0a

Dette var meg forresten, kom borti anonymknappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg unna Rampelys - er totalt uinteressert i kjendiser og å lese KG-brukeres mening om dem.

Jeg skjønner rett og slett ikke poenget med å spy ut dritt om kjendiser på nettet.

Anonymkode: 912c9...23b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har også startet noen tråder om ting jeg har gått å kjent på, som jeg har hatt behov for å lufte og få litt tilbakemelding på. og fått ekstremt med nedlatende kommentarer og dritt. Det har vært så tøft at jeg har nesten fått flashback fra barneskolen og mobbingene der. Så for min del har KG gitt meg dårlige følelser og jeg har opplevd å blitt lei meg, og det av kun anonyme svar på et nettforum. 
og jeg har gått noen runder med meg selv, og bestemt meg for å forlate forumet. 
Om du har et problem eller en utfordring som er vanskelig i utgangspunktet kan KG virkelig kappe hodet av deg på toppen av det hele. 
aldri mer om jeg deler noe her inne. Det tør jeg ikke. 
 

Anonymkode: 42483...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Samme her. Kari legger jo opp til det selv da. Hun er nok klar over hva som skrives om henne på diverse forumer. 

Anonymkode: 821a9...e36

Ja hun er virkelig et tonn med koko😅 Men jeg ofrer hun veldig lite oppmerksomhet sånn sett...  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

For et par uker siden skulle Iselin guttormsen Google noe, og kom da inn på KG, der sto det masse dritt om henne.. hun ble helt sjokkert. La ut en video om hvor mange syke og desperate folk som krangler og skriker på KG, hun oppfordret folk til å holde seg langt unna slike forum.. 

har hun ett poeng? Jeg blir helt matt av å være her inne, er ikke ofte jeg skriver noe men har vært inne å lest av og til. Helt vanvittig hva folk klarer å lite ut av seg. 

Anonymkode: 42483...21c

det virkelig patetiske er egentlig at SÅ vanvittig mange mennesker tydeligvis velger å frivillig generere så vanvittig mange "klikk" til alt mulig sludder og vås. Deretter diskutere (eller kverulere) det samme gamle tullet i side opp og side ned her på Kvinneguiden.        

:bond: 

Anonymkode: 11311...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

det virkelig patetiske er egentlig at SÅ vanvittig mange mennesker tydeligvis velger å frivillig generere så vanvittig mange "klikk" til alt mulig sludder og vås. Deretter diskutere (eller kverulere) det samme gamle tullet i side opp og side ned her på Kvinneguiden.        

:bond: 

Anonymkode: 11311...851

For mye sofasitting.. så føler de seg så mye bedre når de sitter der med trygda si og rakker ned på andre 

Anonymkode: 42483...21c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rampelysfolka😱

Jeg kan virkelig ikke skjønne at de følger en person på SoMe frivillig, selv om de hater personen. Det virker som om de har full oversikt over hva bloggerne gjør til enhver tid. 
 

Det hender jeg er innom og kommenterer selv, men mest for å få enkelte til å innse at det de lirer ut av seg ikke er greit. 

Anonymkode: 21534...454

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...