AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Er så vanvittig lang ventetid hos offentlig hudlege at vurderer å gå til hudlege hos Aleris. Jeg har frikort, så er spm om dette gjelder hos Aleris?? Noen som vet? En konsultasjon hos hudlegen der koster 1700 Kr. Anonymkode: 9bb7c...e06
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er så vanvittig lang ventetid hos offentlig hudlege at vurderer å gå til hudlege hos Aleris. Jeg har frikort, så er spm om dette gjelder hos Aleris?? Noen som vet? En konsultasjon hos hudlegen der koster 1700 Kr. Anonymkode: 9bb7c...e06 Jeg finner ikke noe om hudlege. Søk på Aleris, fysisk helse og private med avtale, så får du opp en liste med forskjellige Aleris-avdelinget rundt i landet og kan klikke deg inn på hva de har. Der står også ventetider. Hvis du ikke finner det der så har de ikke avtaler med det offentlige ang. betalingen og det faller utenfor frikortsordningen. Synd at det er så dyrt. https://tjenester.helsenorge.no/velg-behandlingssted/behandlingssteder
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er så vanvittig lang ventetid hos offentlig hudlege at vurderer å gå til hudlege hos Aleris. Jeg har frikort, så er spm om dette gjelder hos Aleris?? Noen som vet? En konsultasjon hos hudlegen der koster 1700 Kr. Anonymkode: 9bb7c...e06 Det gjelder hvis du henvises og Aleris der du bor har offentlig avtale. Det gjelder ikke hvis de ikke har avtale. Anonymkode: 090fa...3b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå