Gå til innhold

Aleris og pris?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så vanvittig lang ventetid hos offentlig hudlege at vurderer å gå til hudlege hos Aleris. Jeg har frikort, så er spm om dette gjelder hos Aleris?? Noen som vet? En konsultasjon hos hudlegen der koster 1700 Kr. 

Anonymkode: 9bb7c...e06

Videoannonse
Annonse
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er så vanvittig lang ventetid hos offentlig hudlege at vurderer å gå til hudlege hos Aleris. Jeg har frikort, så er spm om dette gjelder hos Aleris?? Noen som vet? En konsultasjon hos hudlegen der koster 1700 Kr. 

Jeg finner ikke noe om hudlege.  Søk på Aleris, fysisk helse og private med avtale, så får du opp en liste med forskjellige Aleris-avdelinget rundt i landet og kan klikke deg inn på hva de har. Der står også ventetider.  Hvis du ikke finner det der så har de ikke avtaler med det offentlige ang. betalingen og det faller utenfor frikortsordningen.  Synd at det er så dyrt.

https://tjenester.helsenorge.no/velg-behandlingssted/behandlingssteder

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det gjelder hvis du henvises og Aleris der du bor har offentlig avtale. Det gjelder ikke hvis de ikke har avtale. 

Anonymkode: 090fa...3b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...