Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som chatter mye, og som er usikre på status i relasjonen og usikre på "den andre".... hva synes dere er verst :

at h*n åpner meldingen men ikke svarer (før evt etter mange timer/et døgn)

eller

at h*n ikke åpner meldinger på mange timer/et døgn.

hva med når dere er midt i en god samtale....så brått uten forvarsel så slutter h*n å svare... 

Anonymkode: d399a...2f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene, for det er en del av chatte-gamet. Man er litt av og på. Man lever jo tross alt et liv utenom. 

Kanskje det er litt uhøflig å åpne meldingen og ikke svare midt i en god samtale. Det er jo normalt å skrive noe ala "Dette var hyggelig, men jeg må stenge av litt nå. Vi snakkes senere". 

Anonymkode: 60849...bf2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke så mye over det, man har et liv utenfor nettet også, plutselig blir man opptatt. Om siste mld ikke var noe man måtte svare på, så venter man vel litt, når man er opptatt. Jeg vet ikke helt jeg, stresser så lite med det. Er du usikker send en mld, så får du svar når personen har tid, om hn er interessert. 

Anonymkode: 5c696...524

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får en dårlig følelse når han leser men ikke svarer 😄

Sist runde nå tror jeg vi kjørte samme linja begge to: forsøke å vente noen minutter før vi åpnet meldinga. Det gikk såpass bra (før det gikk åt helvetet) at vi som oftest åpnet og svarte med en gang - og derfor måtte balansere litt med kunstig ventetid på å åpne mld. Han har stort sett mobilen på seg vet jeg - og jeg også. Vi svarte med en gang vi hadde lest. Jeg tror han gjorde det samme som meg fordi begge ønsket å unngå å være den mest ivrige. 

Anonymkode: 14a32...0fd

• Liker 1
Skrevet

Man må huske at folk har veldig ulike holdninger til mobilbruk. Noen ganger svarer jeg flere ganger i løpet av en dag, andre ganger kan det gå et døgn uten at jeg sjekke meldinger/svarer, f.eks. hvis jeg er opptatt med ting. Jeg prioriterer alltid ned mobilen til fordel for virkeligheten. Og jeg har ikke lyd-varsel fra alle mulige apper. Synes det er en uting at folk har ansiktet ned i mobilen hele tida.

Skrevet

Hvorfor spør du? Er du redd du har fornærmet daten? 

Jeg orker ikke spill. Jeg svarer når jeg har mulighet. Og jeg tenker folk jeg kommuniserer med via chat/tekst gjør det samme. Om jeg ikke får svar med engang så er det ikke krise. Og om det er et "spill", så går jeg ikke på sånt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...