Gå til innhold

Daten har mye av sin eks på sosiale medier

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg fikk en god følelse å se at de en gang var lykkelige og tenkte bare at han er en god kjæreste. Er jeg rar som ikke ble sjalu?

Anonymkode: 9e67b...e6b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei du er ikke rar, jeg blir heller ikke sjalu over fortid :) At de har et bra forhold og gode minner med eksen sier mye fint. De er jo tross alt ekser av en grunn.

Anonymkode: 03473...95f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei du er ikke rar, jeg blir heller ikke sjalu over fortid :) At de har et bra forhold og gode minner med eksen sier mye fint. De er jo tross alt ekser av en grunn.

Anonymkode: 03473...95f

Ja, de har vært ekser en stund. Får en og annen kommentar som gjør at jeg forstår at hverdagen deres var vanskelig. Han slenger aldri noe stygt om henne, men forstår problemene. Så da syns det var fint å se en lykkelig tid og 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var fint tenkt og reflektert ts! Jeg har også bilder av meg og min eks på instagram (den er deaktivert atm) som jeg ikke føler for å slette. Vet ikke, men det føles bare rart å slette det, akkurat som jeg sletter at det skjedde? Og det vil jeg jo ikke. Selv om det ikke funket mellom oss hadde vi det fint i noen år, og jeg ser tilbake på den tiden med et smil, selv om jeg gjorde det slutt for en grunn, hvis du skjønner? 

Anonymkode: 907b5...476

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn det er i den virkelige verden, det er bare på KG at man må være sjalu og ikke tolerere exer på sosiale medium.

Anonymkode: c4c53...2ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg fikk en god følelse å se at de en gang var lykkelige og tenkte bare at han er en god kjæreste. Er jeg rar som ikke ble sjalu?

Du gir egentlig for lite informasjon til at det er mulig å svare. Men siden du tenker så mye på dette at du har laget en tråd på KG - så vet jeg faktisk ikke om jeg tror deg 🙂 Kanskje synes du det er litt rart å se alle bildene av ham og eksen, men du er livredd for å være en sjalu psycho bitch. Derfor prøver du alt du kan å overbevise deg selv om at dette er helt ok for deg.

Anonymkode: 83720...4cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du gir egentlig for lite informasjon til at det er mulig å svare. Men siden du tenker så mye på dette at du har laget en tråd på KG - så vet jeg faktisk ikke om jeg tror deg 🙂 Kanskje synes du det er litt rart å se alle bildene av ham og eksen, men du er livredd for å være en sjalu psycho bitch. Derfor prøver du alt du kan å overbevise deg selv om at dette er helt ok for deg.

Nei, men jeg vet at han kommer til å spørre om jeg snoket på hans profil. Så da bare tenkte jeg over det mens jeg satt å kjeda meg. Selvfølgelig er det en tanke om at de kunne fungert ennå lengre, siden det så veldig fint ut. Men hva vet vel jeg? 

Når har bilder som det noen gang skadet noen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg gir vel lite informasjon fordi jeg ikke har flere tanker rundt situasjonen. Jeg ser jo her at det å ha bilder fra gammelt av er negativt, men hvorfor føler jeg det ikke sånn? Vil det komme etter hvert da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...