Gå til innhold

Alene ved ett tjern igjen..


Othea

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her igjen helt alene og bader ved ett tjern helt alene. Ønsker jeg hadde venner da men men... Det er ikke så lett bestandig dette livet.. Men prøver å gå ut selv om jeg er alene. Glad jeg har hundene mine. ❤️ 
 

Det gjør så vondt å se alle andre som har venner og er sosiale. De griller og ler og koser seg sammen. Men bra at de har noen venner da for ensomhet gjør så ufattelig vondt langt inn i hjerterota. Det stikker innvendig med piggtråd.

Håper flest mulig koser seg ute i sola nå ❤️ Klem til dere alle sammen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å treffe venner gjennom hundene? Lydighetskurs, turgruppe, treff med eiere av samme hunderase eller liknende? Vet det finnes sånt på facebook blant annet. Verdt et forsøk kanskje? 

Og du er så heldig som har hunder! Jeg er kjempeallergisk og kan ikke ha hund, det er min store sorg i livet. Håper du treffer noen likesinnede snart ❤️ 

Anonymkode: 9c66f...981

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner som har hund for ikke fred for de treffer jo folk hele tiden. 😄 Kanskje du kan dra med hundene i en hundepark eller noe, da treffer du raskt nye folk. Eller bor du kanskje i mer landlige omgivelser? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du noe aktivt for å oppsøke potensielle nye venner da? 

Anonymkode: 146d9...7e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å føle seg ensom. Det er mange om gjør det. Det er nok mange som kunne gjort og tenkt akkurat det samme som deg.

Ikke lett alltid, men tenker at det er fint om noen er spontan og  ringer eller kontakter kanskje en nabo, eller noen man møter i nabolaget, og spør om vi skal grille, ta et glass vin i solskinnet, finne et berg og nyte kvelden, kjøpe noen reker og pille ved sjøen osv. Rett som det er, sier noen ja til det. Jeg tror mange er glad for at noen tar initiativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å søke opp hundegrupper på Facebook? Melde deg som frivillig besøksvenn via Røde Kors med hunden din? Skal vedde på at mange eldre folk, men også mange unge, hadde elsket å få besøk av deg og hunden!!!

Anonymkode: f2d02...d9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den holdningen der gjør jo ikke ting bedre da :) Du må jobbe for det selv, å synes synd på seg selv funker ikke.

Mulighetene er så mange, bruk de!

Anonymkode: 376c6...b48

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk vil alltid legge ut høydepunktene ut på nettet. Jeg kan nesten garantere at de bildene de legger ut med venner er folk de kanskje ikke ser så ofte. Fordi folk har som regel sitt å holde på med som jobb, skole og familie osv😊 

 

sosiale medier er bare en fake arena 

Anonymkode: 4801f...05d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn å være alene ved to tjern...

Anonymkode: efed4...ddc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter helt alene her på KG og drikker meg full. Har heldigvis musikk.

Anonymkode: aade9...178

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...