Maeve Skrevet 2. oktober 2002 #1 Del Skrevet 2. oktober 2002 Siden jeg ikke er Vannmann, men har stjernetegnet mitt i Jomfruen. Når de da starta den tråden, får jeg starte en Jomfrutråd!! Jeg er ikke noe ivrig leser av horoskoper, men har jo skjønt at jeg er jo ganske så sta, kritisk, osv.osv..... I følge visse horoskoper så går jeg ikke sammen med en skytte. Men som kjent motsetninger tiltrekker hverandre! Er gift med en Skytte, og han holder ut med denne kritiske Jomfruen som meg. Andre Jomfruer, hvilken stjernetegn holder dere sammen med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 2. oktober 2002 #2 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg er dessverre ikke jomfru - men har hørt at jeg har accendanten i jomfruen...Virker nok ganske kritisk på andre ja... Jeg har også hørt at jeg har accendanten i løven..så jeg vet nå ikke helt...jeg har soltegnet mitt i VÆREN da..Har forøvrig ingen partnere nå..men spørsmålet om partnere gjaldt vel bare ekte jomfruer.. ....bare en liten digresjon... Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 2. oktober 2002 #3 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jomfru her også Er ikke så hengt opp i horoskoper, står så mye som kan tolkes som mangt og gjelde de fleste. Om jomfruen... "Den beskjedne jomfru sender sine stråler og gir menneskene ære og kunstferdighet, fordeler ikke sans for vinning eller eielyst, men skarpe tanker og veltalenhet" Positive tendenser: hjelpsom og beskjeden, skarp og klartseende, pålitelig og uselvisk, presis og nøyaktig (vel...), den fødte forsker og vitenskapsmann, rolig og selvsikker ( :D ) Misbruk/overdrivelse av egenskapen: manipulerende og fordektig, finner feil hos andre(tja..), ubesluttsom og en hamstrer(vel...), glemmer hvor tingene er, overfladisk og hemmelighetsfull (håper ikke det), nervøs og avhengig av andre(nope!). Er sammen med en kreps, vi skal visstnok passe godt sammen da vi er jord og vann som er lett forenlige, og utfyller hverandre godt! Og synes det stemmer godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2002 #4 Del Skrevet 2. oktober 2002 jippi er jomfru jeg også og jammen meg på tide at vi også får litt oppmerksomhet ja! helt enig der! er sta kritisk ryddig og hjelpsom og dette går visst for å være gode kjennetegn på jomfruen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. oktober 2002 #5 Del Skrevet 3. oktober 2002 Var noen i tvil? Ja, jeg er Jomfru - og jeg holder meg med en Vær - verste kombinasjonen i boka.. Men jeg er en typisk Jomfru, dvs at jeg egentlig er veldig atypisk -s elv om jeg er et ordensmenneske, selvkritisk og alle andre pene ting man kan si om meg - så jeg lever et lykkelig Jomfruliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå