Gå til innhold

Forslag til pynting av selskapslokale

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal ha bryllup i slutten av august.

Festlokalet vi har leid er bemannet med servitører og de kan stille med enkel pynt når de dekker opp bordene. Pynten innebærer en blomst i vase, papirservietter og lys i ønsket farge. Resten må vi evt ordne selv.

Utfordringen er at lokalet ikke rigges til med bord og stoler før samme dag. (Vielsen er i kirken kl.15:30 og gjestene ankommer nok ikke lokalet før tidligst rundt kl.17:00). Det blir derfor umulig for meg å pynte lokalet selv. Er ikke mye ekstra pynt jeg ønsker , men har vurdert en hjerteballong med helium på hvert bord. Det står imidlertid i beskrivelsen at slike ballonger kun holder seg flytende i ca.6 timer.

Dersom jeg får en bekjent til å pynte samme morgen som bryllupsdagen er, så tenker jeg ballongene har mistet piffen til vi ankommer. Et annet alternativ jeg har vurdert er å få en blomsterforretning til å levere bordpynt av blomster, slike runde blomsterkranser med plass til kubbelys i midten. Tenker da vi ikke trenger annen pynt. På nettsidene står det at de kan levere til festlokalet. Men det betyr altså at de ikke setter det på hvert bord? Da får jeg samme utfordring igjen...

Noen som har forslag til hvordan dette kan løses? Eller forslag til annen enkel pynt på bordene enn ballonger? 

Anonymkode: 3e6fc...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis takhøyden tillater det, er det en mulighet å finne søte runde papirlamper  og lyslenker som din bekjente person kan henge fra taket over hvert bord - som et alternativ til heliumsballonger? Søstrene Grene har begge deler! 

Skjønner at ikke alle selskapslokaler har slike bjelker som her, bare for å vise hvor effektfullt det kan være. 

2C2EAE1D-C282-4D14-86DC-D6AA54C16CFB.jpeg

Endret av Crema
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...