Gå til innhold

Fra FF til forhold?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Huff.. Har dere snakket om det i det hele tatt? Har han gitt noen tegn til å ønske noe seriøst denne gangen? Ellers antar han muligens at du ikke hadde ligget med han igjen med mindre du var ok med at han ikke ønsker noe langvarig, ettersom du vet hvor han står ref forrige gang.. 

Anonymkode: 79c93...4e2

La meg legge til et par spørsmål til, var det han eller du som tok initiativ denne gangen? Var det sex første kvelden dere traff hverandre igjen eller har dere hatt treff uten sex også? Du sier at døgnet har for få timer når dere er sammen, hvor lenge tilbringer dere sammen når dere treffes? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og sambo var FF i 7 år. Jeg tenkte det var greit å ha sex med 1 person så lenge jeg var singel. Orket ikke ligge med fremmede. Det var et helt platonisk forhold, og jeg så aldri for meg at det skulle bli mere. Vi er veldig forskjellige. 

Men en dag så kom han, ville mere, var blitt forelsket eller noe sånt. Jeg ble helt slått i bakken. Hadde ikke tenkt tanken. Samtidig, denne mannen hadde aldri jugd til meg. Vi hadde alltid vært ærlig med hverandre. Så jeg gav han en sjanse. Hadde tross alt hatt fantastisk sex i 7 år med han da...

Men, som jeg skrev ovenfor, vi er veldig forskjellige. Vi har hatt mange fine og gode stunder sammen. Tror dessverre ikke at vi blir gamle sammen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

La meg legge til et par spørsmål til, var det han eller du som tok initiativ denne gangen? Var det sex første kvelden dere traff hverandre igjen eller har dere hatt treff uten sex også? Du sier at døgnet har for få timer når dere er sammen, hvor lenge tilbringer dere sammen når dere treffes? 

Det var nok jeg som tok mest initiativ til å møtes nå. Og ja, det var sex første kvelden vi møttes igjen. Tilbringer som regel et døgn sammen.. Han har som regel aldri tid til noe mer enn det da han som nevnt jobber mye og reiser mye. Jeg antar at det ikke er noe mer for hans del. Så jeg må være litt forsiktig å ikke havne for dypt i det. 

Anonymkode: 50415...d98

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så herlig! Må innrømme at jeg håper (🙏) det samme kan skje her, men prøver å ha is i magen.

Takk for alle svar – kjempegøy å høre om deres erfaringer! 😀

TS.

PS: til deg i samme situasjon: Lykke til! 🤞💕

Anonymkode: e0d2d...ea1

Takk! Lykke til til deg også😘

Anonymkode: 50415...d98

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...