Gå til innhold

Anbefaling...

Gjest Gjest_tass2406_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tass2406_*
Skrevet

Kan noen komme med gode anbefalinger for en ukes sydenferie for meg og lillesøster i oktober????

Har aldri vært i syden, så noen ønsker har en:

- sandstrand, ikke mer enn 500 meter fra hotellet

- palmer

- SOL!!!!!

- og ikke mer enn 3000 kr pr hodet...

Noe som oppfyller våre krav ??????????? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mallorca?

Sjekk Ving, Saga solreiser etc.

Jeg og mamma var på Mallorca på den tida i fjor, og det var kjempeflott der da! :)

Skrevet

Tror det kan bli vanskelig å finne spesifisert tur til max 3000 kroner på den tiden. Med et slikt budsjett må du nok satse på restplasser, og da kan du sjelden bestemme hotell. Ellers vil jeg tro oktober er litt usikkert med tanke på vær i Hellas og fastlandsspania/Mallorca. Da ville jeg kanskje satset på Kanariøyene.

Skrevet

Tullball, så en spesifisert til til Kypros i en uke med på leilighetshotell for 1995 hos Star Tour. Du må bare lete.

Jeg anbefaler absolutt ikke Mallorca. Det er det verste stedet jeg har vært.. Men kreta derimot, herlig :-D

Skrevet
Tullball, så en spesifisert til til Kypros i en uke med på leilighetshotell for 1995 hos Star Tour. Du må bare lete.

Kan du ikke legge en link til det da hvis du fant spesifisert tur i uke 41-42 på hotell max 500 m fra stranda til 1995,-. Jeg sliter litt med å sinne en sånn tur....

Gjest Gjest_tass2406_*
Skrevet

Har nå bestilt oss tur!

Det ble Gran Canaria, Las Palmas. 10 meter unna en kjempefin strand. Men prisen ble litt svett... 5500 kr....

Hadde nok endt opp med Kreta hvis jeg hadde funnet en avgang som hadde passet meg.

Skrevet
Har nå bestilt oss tur!

Det ble Gran Canaria, Las Palmas. 10 meter unna en kjempefin strand. Men prisen ble litt svett... 5500 kr....

Hadde nok endt opp med Kreta hvis jeg hadde funnet en avgang som hadde passet meg.

Kjempeflott!

Jeg ELSKER Gran Canaria! Skal dit selv i november. ;)

Når er det dere skal reise? For Las Palmas er litt kjøligere enn sørspissen, men ikke mye. Dessuten så er det MASSEVIS av fine butikker i Las Palmas.

Også er bygatene kjempekoselige. :)

Dere får nok en fin tur! :Nikke:

Gjest Gjest_tass2406_*
Skrevet

Vi drar 15. oktober. Gleder oss veldig mye!!!!!

Vår første tur til syden..... :sjenert: Det trenger ikke nødvendigvis å være 30 grader i skyggen, bare det er sol og varme til å ligge og sole seg.

Skrevet

Høres deilig ut! Vi skal til Gran Canaria i begynnelsen av november, og jeg gleder meg vanvittig etter den regnfulle våren, sommeren og høsten vi har hatt!

Skrevet
Høres deilig ut! Vi skal til Gran Canaria i begynnelsen av november, og jeg gleder meg vanvittig etter den regnfulle våren, sommeren og høsten vi har hatt!

Har du/og dere andre sett at vi er flere som skal være på Gran Canaria denne perioden??

På personlige meldinger har jeg satt inn et spørsmål om vi skal ha KG-treff der nede???

Hadde ikke det vært topp? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...