Gå til innhold

Hva er den psykologiske forklaringen bak dickpicks?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å lure veldig mye på det nå. Er det noen som har et fornuftig svar? 

Anonymkode: 95a29...654

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det en slags form for blotter-mentalitet? 

• Liker 2
Skrevet

Ekshibisjonisme og oppmerksomhetsbehov. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De tror kvinner blir kåte av det.

Anonymkode: 84071...306

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De tror kvinner blir kåte av det.

Anonymkode: 84071...306

Er det enkle sjeler som driver på sånn? 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det enkle sjeler som driver på sånn? 

Menn er mer visuelle enn kvinner. De tror sikkert at kvinner blir kåt av å se en penis siden de selv blir kåt av å se et kvinnelig underliv. Det de glemmer er at svært få kvinner blir kåt av synet på en tilfeldig penis. Vi kvinner trenger kontekst. Vi tennes ikke av en tilfeldig penis hvis vi ikke er betatt av fyren i utgangspunktet.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Menn er mer visuelle enn kvinner. De tror vel sikkert at siden de selv blir kåt av å se en naken dame så blir damene kåt av å se en naken mann. Det de ikke tenker på er at svært få blir kåt av en tilfeldig penis i innboksen. Vi trenger kontekst.

Og det er vel heller ikke de som ser best ut som holder på sånn nødvendigvis, så det visuelle er kanskje ikke så mye å bli kåt av heller ;)

Anonymkode: ce39f...83e

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 5.6.2021 den 2.38):

Og det er vel heller ikke de som ser best ut som holder på sånn nødvendigvis, så det visuelle er kanskje ikke så mye å bli kåt av heller ;)

Anonymkode: ce39f...83e

Mulig. Jeg fatter ikke at de ikke ser selv at det er sykt avtennende? Det er jo ingenting sexy med sånn oppførsel. Bare ekkelt.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Mulig. Jeg videochattet med en fyr (da jeg var ung) som runket på kamera. Det var jævla nasty. Ikke mye tiltrekkende, bare svært antennende. Kanskje det minst antennende jeg har opplevd. Samtalen ble fort avsluttet og fyren blokkert. Jeg fatter ikke at de ikke ser selv at det er sykt antennende? Det er jo ingenting sexy med sånn oppførsel. Bare ekkelt.

ja, og de sier ting som at de er annerledes og at man ikke kommer til å angre. når man nekter så begynner de med hetsingen. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 5.6.2021 den 2.43):

ja, og de sier ting som at de er annerledes og at man ikke kommer til å angre. når man nekter så begynner de med hetsingen. 

Jepp.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig tror jeg dette er menn med dårlige sosial antenner rett og slett, men åså det noen nevner her, de er mer visuelle enn kvinner og tror det er pirrende.

Anonymkode: 84d11...18f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er ingen enkel sjel, tvert i mot. Smart og oppegående på mange plan, også sosialt. Men han sendte meg altså et bilde av penisen sin imens vi datet. Han var sikker på dette var noe jeg ville like. Siden vi kjente hverandre litt på det tidspunktet tok jeg initiativet til samtale om tema på en åpen og vennlig måte. Han sa han aldri hadde sendt blide av penisen sin til til noen før, men at han hadde venner som hadde gjort det og at de oppriktig trodde damene likte det. De ville jo elsket bilde at damene, og dermed skjønner de ikke at hodene våre er skrudd ulikt.

Mannen min følte seg jo dum da jeg forklarte ham at dette er noe vi kvinner fnyser av eller syns eg kleint/ekkelt. Men han syntes også det var interessant. Og vi så dokumentaren ‘innafor’ med tema ‘dickspics på NRK sammen som forklarer litt🙃

Anonymkode: f5571...b4f

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

dette er noe vi kvinner fnyser av eller syns eg kleint/ekkelt.

Slutt å generalisere. 

Jeg setter pris på dickpicks av en kjæreste. Selv om du og noen andre synes det er ekkelt - er ikke det sannheten for alle kvinner. 🤦‍♀️

• Liker 5
Skrevet

Dette har selv ikke jeg noe godt svar på. Jenter fra Tinder maser på meg om dickpics hele tida.
Det handler vel kanskje om at de vil vite hva de får før vi treffes. Ikke alle som er så glad i overraskelse lenger. 

Og jeg har ved flere anledninger opplevd at de takket nei fordi de ikke tror de klarer en så stor en. De er redd det skal gjøre vondt og at de ikke klarer å gape over. 

Men har allikevel fått overtalt flere av dem til å prøve. Ingen skam om det blir litt vanskelig. Klarer de ikke gape over, kan de jo bare slikke litt på den. Elsker frenulum woreship. Og tør de ikke prøve den inni seg, kan vi gjøre det til en intim massasjedate. Orgasmer blir det uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (11 minutter siden):

Dette har selv ikke jeg noe godt svar på. Jenter fra Tinder maser på meg om dickpics hele tida.
Det handler vel kanskje om at de vil vite hva de får før vi treffes. Ikke alle som er så glad i overraskelse lenger. 

Og jeg har ved flere anledninger opplevd at de takket nei fordi de ikke tror de klarer en så stor en. De er redd det skal gjøre vondt og at de ikke klarer å gape over. 

Men har allikevel fått overtalt flere av dem til å prøve. Ingen skam om det blir litt vanskelig. Klarer de ikke gape over, kan de jo bare slikke litt på den. Elsker frenulum woreship. Og tør de ikke prøve den inni seg, kan vi gjøre det til en intim massasjedate. Orgasmer blir det uansett. 

Hvordan i all verden kan de si nei🥺 Jeg hadde diltet etter deg hele dagen som en tilbedende hundevalp bare for en liten smakebit 🤤 

Anonymkode: bc02e...b82

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan i all verden kan de si nei🥺 Jeg hadde diltet etter deg hele dagen som en tilbedende hundevalp bare for en liten smakebit 🤤 

Anonymkode: bc02e...b82

Takk, det er hyggelig å høre, men ikke alle har selvtillit som deg, og flere er redd for litt smerte. 

AnonymBruker
Skrevet

Snu heller på det:

Hvorfor denne påtatte reaksjonen på et bilde av en kroppsdel?

Anonymkode: d5889...d59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snu heller på det:

Hvorfor denne påtatte reaksjonen på et bilde av en kroppsdel?

Anonymkode: d5889...d59

Snu litt på det: hvorfor er det så viktig å sende bilde av akkurat denne kroppsdelen?

Anonymkode: 04e2c...563

• Liker 9
Skrevet
CorvusCorax skrev (3 timer siden):

Slutt å generalisere. 

Jeg setter pris på dickpicks av en kjæreste. Selv om du og noen andre synes det er ekkelt - er ikke det sannheten for alle kvinner. 🤦‍♀️

Så tøft at du skriver dette, jeg mener at det er i kjæresteforhold dette er mest beregnet på.

Problemet er at det har eksalert og spredd seg over til uforberedt dickpics i mange kvinner innboks. Og når vi tenker oss godt om... Hvem er det som er så smart å sende dickpis, til ei dame som man skal sjarmere? De bommer jo totalt på sjarmen... Kvinner tenner kanskje oftere på at de sender et bilde av sin kattepus og beviser at de er dyreelskere🙈

• Liker 4
Skrevet

Mange liker jo å få dickpicks. Veit om en dame som fikk en masse dickpics av en mann hun ikke kjente fra før, og tillslutt endte det opp med att han knullet hun😅 så man ska jo ikke gi opp👍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...