AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Hallo! Jeg har lenge vurdert brystreduksjon da jeg har meget store bryster som gir meg plager. Nakke og skuldre er mest utsatt for plage. Jeg vil si at brystene mine er gode 3 håndfuller og de henger veldig ned. Jeg er også noe overvektig 82kg og 167 høy. Har tenkt til å bestille time hos min mannlige fastlege for å høre om en eventuell konsultasjon hos en plastikk kirurg på sykehuset (tenker å få dette dekt). Jeg er nå 31 år og har hatt store bryster siden tenårene. Hva er kriteriene for å få dette dekt via det offentlige? Og er det sannsynlig at jeg må drastisk ned i vekt? Håper noen som har gjennomgått en slik prosess kan gi meg noen svar, tips eller råd 🙂 Anonymkode: e4353...02f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Du må ha 27 i bmi, mer enn 26-27 cm fra kragebein til brystvorta. Jeg har 36 cm, har bmi på 32. Jeg har fått godkjent op, men må ned i vekt først Anonymkode: bd691...55f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må ha 27 i bmi, mer enn 26-27 cm fra kragebein til brystvorta. Jeg har 36 cm, har bmi på 32. Jeg har fått godkjent op, men må ned i vekt først Anonymkode: bd691...55f Hvor mye har du fått beskjed om at du må gå ned? Anonymkode: e4353...02f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå