AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #21 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi! Hadde du virkelig ingen anelse om at du var så stor? Hva med klærne, de må vel ha blitt for små for lenge siden? Anonymkode: 1e6ba...9ca Jeg vet jeg er stor, har visst det lenge. Men jeg trodde ikke vekten min var så høy. Jeg bruker ikke dongeri bukser. Ts Anonymkode: fd687...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #22 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bare å kutte potetgullet og kjøpe seg fjellsko. Det er mange kilo å ta av. Men det er folk som har klart å gå ned mer. Anonymkode: b9fd1...ed8 Jeg har kastet all usunn mat og kjøpt inn bare sunn mat, jeg endret kostholdet mitt for 3 uker siden. Jeg veide meg ikke før i dag, har ikke hatt vekt i hus før nå. Ts Anonymkode: fd687...f9f 1
Snabeltann Skrevet 4. juni 2021 #23 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Prøv å starte med å spise halvparten så store porsjoner som du vanligvis spiser...kan være en god start. Endret 4. juni 2021 av Snabeltann
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #24 Skrevet 4. juni 2021 CorvusCorax skrev (42 minutter siden): Dette er sikkert frekt. Men hvordan i all verden har du ikke lagt merke til en såpass vektøkning? Du må jo ha investert i nye klær, for det første... 108-66= 42! 42 kg, må du gå ned. Lykke til! Takk for svar alle sammen 🤩 Jeg spiser meg aldri mett lenger, jeg stopper å spise når sulten forsvinner. Jeg skal ned 42 kg Ts Anonymkode: fd687...f9f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå