Gå til innhold

Psykisk ustabil av Prednisolon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som reagerer voldsomt på Prednisolon? Skulle ta en kur nå, men kjenner at jeg må gi meg etter kun 5 dager. Er totalt ustabil nå, gråter, er sint og utrolig urolig i kroppen. Kan ikke være med min sønn på ett år, så har bare låst meg inne på rommet (min mann er selvfølgelig tilstede). Fy søren, så tungt. Er vanligvis oppegående, men dette her knekker meg helt. Forrige gang jeg gikk på høydose gikk det også ille, men ingen koblet det til Prednisolon. 

Er det noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 0dac2...ea1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ufattelig sur og grinete.. For ikke å snakke om den ekstreme matlysten og alle kiloene som kom på, hjalp ikke akkurat på humøret ;)

Anonymkode: 05c82...dbd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerte veldig på Prednisolon, men ikke psykisk. Ble bare kvalm, anspent og kvisete.

Anonymkode: bc926...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på to kraftige kurer (startet på 60 mg og trappet sakte ned) og ble skikkelig dårlig psykisk. Det var grusomt. Men medisinen hjalp på hovedproblemet mitt, som var uutholdelig i seg selv. Men det var den verste perioden i livet mitt!! 

Anonymkode: fab35...b99

Skrevet

Har erfaring med høye doser dexametason. Samme greia. Helt jævlig!

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på høydose prednisolon, 60 mg og vekta min var 44 kg....ble kvitt betennelsen men under kuren var jeg hissig, urolig, stresset, hadde søvnproblemer. Sovnet men våknet midt på natten og fikk ikke sove igjen. Kroppen svulmet opp til Michelin mannen, fikk måneansikt. Fryktelig. Men ts vit at det er medisinen og ikke deg. Det går over når du trapper ned.

Anonymkode: 35bf2...7bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...