Gå til innhold

Har noen gode råd til meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel lenge. Er alene med to barn og har vært det i 8 år. Holder nå på å bli kjent med en mann som virker utrolig snill og god. Men det skremmer vettet av meg. Jeg føler så mye skam, knyttet både til bosituasjon, fortid, mine interesser (som for tiden er ganske få, grunnet at all tid har gått til barna og jobbing), utseende.. Jeg sliter rett og slett med at skamfølelsen tar overhånd, og jeg føler meg ikke god nok. Jeg er ei veldig populær jente, og det er mange som viser interesse. Klarer likevel ikke akspetere at jeg er den jeg er..

Noen som har det på samme måte? Evt. har noen gode tips? Vil jo så gjerne at det skal funke, og at jeg på sikt kan få meg en partner igjen.

Anonymkode: 4dd7c...a95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å overtenke og se deg selv i rett lys, du offrer dine hobbyer for å ta vare på barna. Det betyr at du er ikke egoist og er en god omsorgsperson. Om dere ikke bor i luxus bolig så er det da du forsørger barna og pengene flyr ut, dette har ingenting å gjøre med hvem du er som person.

Fortiden er du ferdig med, se framover. Slutt å være så selv kritisk, vær heller kritisk på hvem du blir sanmen med 😊

Anonymkode: 83d78...875

• Liker 1
Skrevet

Prøv å jobbe med å akseptere deg selv som du er. Det høres teit ut, men det funker faktisk å starte dagen med å si til deg selv i speilet: "jeg er bra nok akkurat som jeg er!" og "jeg gjør mitt beste, og det er godt nok!"

Og de aller fleste med barn setter hobbyer mer eller mindre på vent. Det er helt vanlig. Jeg gjenopptok min etter at jeg ble skilt og dermed hadde annenhver uke uten barn, i tillegg til at barna nå er store, slik at det er mulig å stikke ut av huset et par timer alene. Om du er alene med barna så vil alle forstå hvorfor det er sånn. Det gjør deg ikke kjedelig eller mindre verdt på noen måte. Det at du er populær viser jo at du absolutt er attraktiv. Fokuser heller på det.🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...