-C- Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Kan hannhunder vokse av seg dette? Endret 4. juni 2021 av -C-
Tabris Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Hvis du tenker løfter på foten så vokser de det som regel ikke av seg. Kastrering kan hjelpe, men trenger ikke gjøre det. Min hund er kastrert og løfter fortsatt på foten. Hvis han gjør det veldig ofte så kan det være et tegn på at hunden er stresset/anspent. Da kan tissingen reduseres hvis man får hunden tryggere/roligere.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Tabris skrev (Akkurat nå): Hvis du tenker løfter på foten så vokser de det som regel ikke av seg. Kastrering kan hjelpe, men trenger ikke gjøre det. Min hund er kastrert og løfter fortsatt på foten. Hvis han gjør det veldig ofte så kan det være et tegn på at hunden er stresset/anspent. Da kan tissingen reduseres hvis man får hunden tryggere/roligere. Takk for svar🙏🏻 Det kan selvsagt hende, men ingenting som tilsier at han skal være det. Langt ifra min første hannhund, og jeg har aldri opplevd makan🙈 Litt frustrert kan du si, men vi lufter og mosjonerer rikelig. Hunden har også tilgang til hage så og si konstant. Det er spesielt på gjenstander som ikke står der «de skal». Feks. en handlepose, eller ryggsekk. Skal vel vise posene osv at han bor her🙈 Anonymkode: d9fda...594
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 TS over her, vet ikke hvorfor jeg trykket anonym. Er iallfall jeg som svarte ☺️ Anonymkode: d9fda...594
-C- Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2021 Gud det skjedde igjen! Den står automatisk på anonym, beklager det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå