AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Jeg ser at det florerer med tråder om å gå ned i vekt, eller tråder hvor det skal fat shames. Derfor lurte jeg på om det er flere som meg, som har gått opp i vekt, men faktisk er mer fornøyd med et par kilo ekstra på kroppen. Jeg er gutt, og har hele livet vært undervektig og liten. Men har de siste årene lagt på meg en del, og er vel overvektig ifølge BMI, selv om jeg ikke er sånn kjempestor. Men, jeg hører ofte at folk sier «man vil ha det bedre med seg selv som tynn». Men jeg kjenner meg ikke igjen i det. Når jeg var tynn var jeg ikke spesielt fornøyd med egen kropp. Følte meg pinglete, og fikk alltid kommentar på at jeg så «syk» ut, eller om jeg fikk i meg nok. nå når jeg har noen kilo ekstra på kroppen, så er jeg blitt mye mer komfortabel og fornøyd med egen kropp. Flere som meg, som faktisk trives bedre med noen kilo ekstra? Anonymkode: 351ab...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Ja jeg gjør åså det Helt til jeg leser tråder på KG da Folk her vil heller dø enn å ha noen kilo ekstra. Anonymkode: fd6d5...5bb
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Jeg er! Jeg er kvinne da. Det handler egentlig ikke om kroppen i seg selv, den kunne sikkert vært tynnere - men for å gå ned i vekt og holde den må jeg ha et sykt strengt kostholdsregime, uten noe rom for utskeielser. Og jeg liker mat, jeg liker vin og elsker å kose meg. Så de strenge diettene gjør meg tusen ganger mer ulykkelig enn de ekstra kiloene gjør. Jeg er ikke veldig overvektig, vekta har vært stabil i mange år og jeg er frisk og sprek - så jeg er mye mer lykkelig med litt fett Anonymkode: c9f97...919 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Jeg og. Jeg blir ikke sett på som et sexobjekt lengre og får gode relasjoner til folk på ekte grunnlag. Og kan ha det moro og trivelig på festligheter uten at det skal tafses og mares om sex osv. er heldigvis både sjarmerende søt litt pen morsom trivelig og bærer ekstra vekta mi fint og godt fordelt, så helt dødt blir det ikke. Bare mer ekte og langvarig. Anonymkode: 78c09...ed4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Litt forskjell da. Det er akseptert om man legger det «rette plassen». Jeg gjør ikke det, og må da ifølge standarden leve på evig slankekur. Min naturlige vekt ligger på vippen mellom normalvektig og lett overvekt. Hadde fettet lagt det på bryst og rumpe hadde dette vært mer enn akseptert, igjen ville blitt omtalt som «veldreid» osv. Så mitt problem mest er at kroppsformen min ikke aksepteres, og at jeg forventes å være misfornøyd uansett vekt egentlig. Anonymkode: e6092...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Jeg ser mye bedre ut med noen kilo for mye. Har blitt såpass gammel at det er naturlig at rynkene kommer, og fjeset blir mer preget, så noen kilo ekstra gjør meg mindre rynkete 😁 Fikk sjokk da jeg så bilde av en venninne som har tatt gastric bypass, og gått ned over 50 kilo. Det gjorde henne 20 år eldre i samme slengen. Da er jeg heller litt rund i kantene, altså. Anonymkode: 84b27...86c 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fikk sjokk da jeg så bilde av en venninne som har tatt gastric bypass, og gått ned over 50 kilo. Det gjorde henne 20 år eldre i samme slengen. Da er jeg heller litt rund i kantene, altså. Kjenner til den der. Har ei venninne, hun var så nydelig. Fin i huden, så alltid så fresh ut. Hun var ganske stor, men jeg synes hun kledde det. Nå, etter operasjon, ser hun "grå" ut i ansiktet, og hun ser "dratt" ut i ansiktet. Og hun er enda ikke 30 år. Jeg kan vel legge til at jeg selv foretrekker store jenter, men likevel... Anonymkode: 1ea98...660 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ser at det florerer med tråder om å gå ned i vekt, eller tråder hvor det skal fat shames. Derfor lurte jeg på om det er flere som meg, som har gått opp i vekt, men faktisk er mer fornøyd med et par kilo ekstra på kroppen. Jeg er gutt, og har hele livet vært undervektig og liten. Men har de siste årene lagt på meg en del, og er vel overvektig ifølge BMI, selv om jeg ikke er sånn kjempestor. Men, jeg hører ofte at folk sier «man vil ha det bedre med seg selv som tynn». Men jeg kjenner meg ikke igjen i det. Når jeg var tynn var jeg ikke spesielt fornøyd med egen kropp. Følte meg pinglete, og fikk alltid kommentar på at jeg så «syk» ut, eller om jeg fikk i meg nok. nå når jeg har noen kilo ekstra på kroppen, så er jeg blitt mye mer komfortabel og fornøyd med egen kropp. Flere som meg, som faktisk trives bedre med noen kilo ekstra? Anonymkode: 351ab...1fe Jeg har bestandig vært og er tynn så kan ikke svare på hvordan det føles, men må innrømme at jeg ELSKER kosemagen til mannen min og synes det er aldeles nydelig og sexy! Han koser seg og har det bra og jeg synes han er enda mer sexy enn før, vinn-vinn👌🏼 Anonymkode: c1d3f...438
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå