Gå til innhold

Vaksine etter karantene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal snart få vaksine, og så på en video om hvordan dette foregår i kommunen. I videoen spør de blant annet "har du vært i karantene siste tre uker?" Jeg fikk aldri noe spørsmål om dette ved bestilling av time. Hvorfor spør de om dette, jeg finner kun informasjon om at man (selvsagt) ikke skal dra på vaksinesenteret når man er i karantene. Men tre uker etter? Blir man sendt hjem uten vaksine hvis man var ferdig med karantene for to uker siden, og aldri var syk eller smittet? Personen i videoen svarer bare nei på spørsmålet, så får ikke noe svar derfra.

Anonymkode: 0b5e8...b12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal snart få vaksine, og så på en video om hvordan dette foregår i kommunen. I videoen spør de blant annet "har du vært i karantene siste tre uker?" Jeg fikk aldri noe spørsmål om dette ved bestilling av time. Hvorfor spør de om dette, jeg finner kun informasjon om at man (selvsagt) ikke skal dra på vaksinesenteret når man er i karantene. Men tre uker etter? Blir man sendt hjem uten vaksine hvis man var ferdig med karantene for to uker siden, og aldri var syk eller smittet? Personen i videoen svarer bare nei på spørsmålet, så får ikke noe svar derfra.

Du ringer vaksinetelefonen og spør

Anonymkode: 402fc...01b

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du ringer vaksinetelefonen og spør

Har prøvd, men ble brutt etter en times venting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke spørsmål om jeg hadde vært i karantene, men om jeg hadde hatt korona.

Anonymkode: 680a8...06d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk ikke spørsmål om jeg hadde vært i karantene, men om jeg hadde hatt korona.

Anonymkode: 680a8...06d

Samme her!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har prøvd, men ble brutt etter en times venting.

Da prøver du igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Da prøver du igjen. 

De har jo stengt nå, derfor spør jeg etter andres erfaringer. Folk havner jo i karantene for den minste ting om dagen, så må jo være andre som har opplevd dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...