AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Jeg vurderer å skaffe meg en kattunge. Hvilken priser må jeg rekne med på vaksiner og kastrering/sterilisering. Er det noe spesielt jeg burde kjøpe til katten? Anonymkode: c0376...548
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Google, mye!! Se jackson galaxy på youtube, evt serien hans «my cat from hell». Anonymkode: 79bba...481
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Priser står på vetrinærenes nettside. Anonymkode: 79bba...481
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Mellom 2000-3000 for kastrering, chip og vaksiner. Anbefaler DB. Adopterer du en litt eldre kattunge eller en voksen får du hele katten med alt for 1000-2000,-. kattedo, kattesand(vær forsiktig, noen er veldig dårlige), klorebrett, bånd om du vil gå tur med pus, børste, et par leker, katteluke kanskje, skåler til mat og drikke. Anonymkode: ec6d6...17e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Jeg betalte 1855,- for kastrering og id-merking av hunnkatten, så du må regne med noe rundt den prisen. Anonymkode: 2c766...8d7
Troyamin Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Google, mye!! Se jackson galaxy på youtube, evt serien hans «my cat from hell». Anonymkode: 79bba...481 Nei, huff! Den mannen er jo helt grusom å se og høre på! Da anbefaler jeg heller TS å holde seg til norske Bjarne O. Braastad sine forelesninger på YouTube, samt Katten, atferd og velferd boka. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 Google mye spør klinikken om priser hvis de ikke har det på en hjemmeside (de har ikke en særlig god hjemmeside her). Jeg betalte ca 1700 for kastrering av pus, chip og vaksine i tillegg. årlig helsesjekk, rundt 500 du må ha litt grunnleggende utstyr i starten: bur, mat/vannskål, god sand (jeg anbefaler everclean) og do (med lokk er best), sele for å ta med pus ut, en god børste og et par leker (her er ofte en bruskork eller sammenkrøllen aluminiumsfolie populært, så man trenger ikke å kjøpe mye). Anonymkode: 769d3...49b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Troyamin skrev (På 4.6.2021 den 8.28): Nei, huff! Den mannen er jo helt grusom å se og høre på! Da anbefaler jeg heller TS å holde seg til norske Bjarne O. Braastad sine forelesninger på YouTube, samt Katten, atferd og velferd boka. Hvorfor mener du det? Jeg har lest boken til Bjarne og sett et par youtube’s og de sier jo ganske det samme. Jackson er kanskje litt mer «streng» på enkelte ting. Jeg foretrekker hvert fall Jackson, han har litt høyre underholdningsverdi enn Bjarne, synes jeg da 😅 Budskapet er uansett så likt at det spiller ingen rolle, bortsett fra et par ting som de er veldig uenige i, som at Jackson er veldig imot utekatter. Anonymkode: 79bba...481
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Men tenker uansett at det er lurt å ikke utelukke noen, se og les så mye som mulig slik at du får hele bildet og kan lage deg en formening basert på et bredt bilde. Jackson og Bjarne. Det finnes mange andre også så her er det bare å sette i gang med googlingen. Det er mye feil på nettet og derfor er det så viktig at man leser mest mulig sånn at man kommer frem til hva som er riktig informasjon. Anonymkode: 79bba...481
Troyamin Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor mener du det? Jeg har lest boken til Bjarne og sett et par youtube’s og de sier jo ganske det samme. Jackson er kanskje litt mer «streng» på enkelte ting. Jeg foretrekker hvert fall Jackson, han har litt høyre underholdningsverdi enn Bjarne, synes jeg da 😅 Budskapet er uansett så likt at det spiller ingen rolle, bortsett fra et par ting som de er veldig uenige i, som at Jackson er veldig imot utekatter. Anonymkode: 79bba...481 JG blir det for mye "amerikansk show" over. Mye underholdning og mye "dill" over det hele. Da er det bedre å få ting inn på en rolig måte. Selv om BOB blir kjedelig å høre på i forhold til JG😉 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå