Gå til innhold

Svak og svimmel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

I morgen skal jeg bestille legetime. Jeg har følt meg dårlig lenge nå, men de siste dagene har jeg nok hatt en influensa. Småfeber, men kun svette og litt snørrete. 

Men hovedproblemet er at jeg er blitt så svimmel og svak i kroppen, særlig når jeg er aktiv eller beveger meg fkrt. Det suser i hodet og jeg får føling symptomer til tross for at jeg spiser. Jeg har ikke diabetes. Jeg har hatt tyngde i brystet en god stund nå, og det er noen ganger vondt å puste om jeg ligger (lenge før korona også). Denne svakheten jeg nevner er meget uheldig, da jeg har en tre mnd gammel baby å bære på og et eldre barn.. 

Jeg ringer som sagt legen i morgen fordi jeg er veldig lei å ikke fungere optimalt. Er det noen her som vet hva dette er for noe? Har foresten ingen mangler av vitaminer eller noe, det har jeg sjekket ifb med en annen undersøkelse. 

Anonymkode: 322d1...47b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Har du sjekket jern og stoffskiftet? Hvis det er normalt bør du også utelukke krystallsyke hos behandler med videobriller. Legen din har ikke det utstyret. 

Dette med tyngden i brystet er neppe knyttet til en vestibulær tilstand, så det kan tenkes at svimmelheten er bare et symptom på noe annet. 

Skrevet

Her må stoffskiftet sjekkes...

AnonymBruker
Skrevet

Jern,d-vitaminer og stoffskiftet blir vel sjekket hver gang?

Anonymkode: e095d...776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...