Gå til innhold

Er alle dine venner også rusmisbrukere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er greit nok liksom, de som man møter ansikt til ansikt oppfører seg og er ganske greie og ålreite, men de fleste av de jeg kjenner er på nettet og de er alltid forvirret og tror de er hjerner fordi alle i samfunnet tror det også og er slemme hele tiden fordi det er morsomt når de bare sitter der likevel, det er utrolig mye provokasjon man må tåle hver dag, er det sånn for dere også?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Alexandanda skrev (2 minutter siden):

Det er greit nok liksom, de som man møter ansikt til ansikt oppfører seg og er ganske greie og ålreite, men de fleste av de jeg kjenner er på nettet og de er alltid forvirret og tror de er hjerner fordi alle i samfunnet tror det også og er slemme hele tiden fordi det er morsomt når de bare sitter der likevel, det er utrolig mye provokasjon man må tåle hver dag, er det sånn for dere også?

Nei. jeg har en fetter som er rusmisbruker men foruten det kjenner jeg  ingen som er det. 

Høres ut som du trenger å finne nye venner da. 

Anonymkode: 7fea2...9a5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ingen rusmisbrukere, hverken blant venner, familie eller ellers i omgangskretsen, men hva vet jeg hva folk gjør på privaten.

Jeg syns folk som ruser seg, drikker mye og røyker mye virker som slitsomme mennesker. 

Anonymkode: 1233f...161

AnonymBruker
Skrevet

Er nok flere av mine venner som er avhengige av ett glass vin eller to på de fleste kveldene, så ja, det er nok flere av mine venner som også er rusmisbrukere. 

Anonymkode: 1dca4...06d

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere som drikker alkohol og røyker ja.
Kjenner også endel som bruker hasj, men ikke avhengige.
Og et par her og der som bruker meth.
Kjenner også et par strippere som må bruke litt av hvert til å komme seg gjennom jobbkvelden. 

Jeg dømmer ikke noen av de for det de gjør, alle er bra mennesker. For min del er det nok med et par glass vin her og der.

Anonymkode: fda24...10f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har venner som misbruker rus, ja. Helt vanlige folk. Noen drikker mye øl og vin hjemme i skjul i det daglige, noen røyker for mye hasj, andre klarer ikke stoppe å drikke på fest før kroppen sier stopp. Trist at de ikke har selvinnsikt nok til å se det.

Anonymkode: 0ed38...59b

AnonymBruker
Skrevet

Noen er litt glad i å drikke ja.

Anonymkode: 61107...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...