AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Jeg er så jævlig sliten av å ha angst og av å hate meg selv. Jeg er på tampen til å bli 30 år og har slitt med angst og depresjon siden tidlig i tenårene og jeg begynner å miste håpet om en gang å bli fri fra dette helvetet. Jeg er så sliten at jeg føler meg helt mørbanket på innsiden. Det er slitsomt å puste omtrent. Jeg vil bare være lykkelig og fri fra mørket. Jeg vil elske meg selv og kjenne meg inspirert og energisk igjen. Hvorfor er det så vanskelig? 🙁 Måtte bare få et ut et sted. Jeg håper alle har en bedre dag og ønsker alle et bedre liv enn jeg har akkurat nå ❤ K, 29. Anonymkode: dc0de...142 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Hei TS Tungt å ha det slik. Har ikke så mye råd å gi, for det meste som gis av velmente råd er ubrukelig og/eller innlysende og allerede utprøvd av den som sliter. Vente på bedre tider? Du har trolig hatt gode tider før og de vil komme igjen, lang- eller kortvarig. Utrolig teit og ubrukelig sagt men også her var meningen god 🍀 Anonymkode: 0e949...c2b 2
Purple_Pixiedust Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Det er fryktelig tungt å føle på slik håpløshet. Man kan jo si generelt at de fleste opplever å ha psykisk dårlige perioder i større eller mindre grad, men når det varer over så mange år så kan virkelig håpløsheten være bunnløs. Jeg håper du går i behandling eller har annen støtte rundt deg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Hjelper jo alltid å se bra ut . Så hva med å kjøpe deg noe nytt eller begynne å trene ? Anonymkode: 0e093...a7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå