Gå til innhold

Jeg er sliten og håpløs

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så jævlig sliten av å ha angst og av å hate meg selv. Jeg er på tampen til å bli 30 år og har slitt med angst og depresjon siden tidlig i tenårene og jeg begynner å miste håpet om en gang å bli fri fra dette helvetet. 

Jeg er så sliten at jeg føler meg helt mørbanket på innsiden. Det er slitsomt å puste omtrent.

Jeg vil bare være lykkelig og fri fra mørket. Jeg vil elske meg selv og kjenne meg inspirert og energisk igjen. Hvorfor er det så vanskelig? 🙁

Måtte bare få et ut et sted.

Jeg håper alle har en bedre dag og ønsker alle et bedre liv enn jeg har akkurat nå ❤

K, 29.

Anonymkode: dc0de...142

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

❤️❤️❤️ 

Anonymkode: c0885...c34

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS

Tungt å ha det slik. Har ikke så mye råd å gi, for det meste som gis av velmente råd er ubrukelig og/eller innlysende og allerede utprøvd av den som sliter. Vente på bedre tider? Du har trolig hatt gode tider før og de vil komme igjen, lang- eller kortvarig. Utrolig teit og ubrukelig sagt men også her var meningen god 🍀

Anonymkode: 0e949...c2b

• Liker 2
Skrevet

Det er fryktelig tungt å føle på slik håpløshet. Man kan jo si generelt at de fleste opplever å ha psykisk dårlige perioder i større eller mindre grad, men når det varer over så mange år så kan virkelig håpløsheten være bunnløs. 

Jeg håper du går i behandling eller har annen støtte rundt deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper jo alltid å se bra ut . Så hva med å kjøpe deg noe nytt eller begynne å trene ? 

Anonymkode: 0e093...a7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...