AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Del Skrevet 2. juni 2021 Jeg elsker å jogge. Nå som det er 25 grader ute og sterk sol, har jeg rett og slett ingen sjans i havet på dagtid. Da står jeg igjen med to valg, enten før det blir ordentlig varmt eller ved solnedgang. På kvelden, i 22-tiden er det siste som frister å gå ut etter en lang dag. Dermed må det bli før klokken 08 om morgenen noe som ikke alltid lar seg gjøre. Hvordan har dere løst dette? Anonymkode: 51f4c...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 2. juni 2021 #2 Del Skrevet 2. juni 2021 Jeg løper på fjellet. Kan være hett å komme seg opp i høyden, men er bare å kle av seg og smøre seg. Løper i kort-kort shorts og sportsBH. Ha med nok drikke. Når du kommer oppi høyden, kan du nyte den herlige trekken, svalt og fint 👏 Og ikke minst; den vakre utsikten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Del Skrevet 2. juni 2021 Det er ikke så ofte at det er såpass varmt, da. Og som regel så blir det kjøligere før kl. 22. Jeg jogger i alt slags vær, og har merket meg ved to ting om sommeren: pulsen går opp raskere, det er tyngre kondisjonsmessig, men muskler og ledd har det bedre i varmen. Jeg kan jogge lengre uten å bli stiv. Så jeg pleier å roe ned farten når det er varmt og drikker masse, har med drikkeflaske på tur. Jeg løp halvmaraton i september 2018, og måtte dermed trene meg opp i den heten vi hadde dengang, flere av øktene var i 32 varmegrader, typ. Jeg ble vant til det etter hvert. Anonymkode: ba51f...e4e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 2. juni 2021 #4 Del Skrevet 2. juni 2021 Kvelden. Men da er det mye mygg og insekter desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 3. juni 2021 #5 Del Skrevet 3. juni 2021 Hva med å legge joggeruten til et sted hvor du kan ta et bad på halvveien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg jogger på kveld uansett. Men om jeg har en fridag så kan jeg godt jogge på ettermiddagen. Det er en utfordring, men jeg tilvenner meg temperaturen relativt kjapt. Skulle det bli for varmt er det jo bare å ta det roligere eller gå litt innimellom. Anonymkode: 8493f...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg klarer heller ikke varmen, men jeg synes egentlig det går greit å løpe på kvelden. Gidder ikke løpe så veldig lenge da, så jeg løper en ganske kort og kupert løype. Anonymkode: 03a0a...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 3. juni 2021 #8 Del Skrevet 3. juni 2021 Eg likar best å springe om morgonen, men i skogen kan det vere ganske bra temperaturar sjølv om det er ganske varmt: det er som oftast ein del skugge under trea. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg løper kl 6 om morgenen. Anonymkode: 41621...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg løper ofte midt på dagen, men er det 30+ grader slik det var hele sommeren 2018 tar jeg vann i håret først og dynker gjerne klærne jeg skal løpe med i vann. Prøver å benytte meg av steder jeg vet det er skygge. Anonymkode: fb3e5...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 3. juni 2021 #11 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Løper tidlig eller sent. Løp kl 9 i dag og holdt på i 2 timer, det ble i overkant hett etterhvert for min smak. Endret 3. juni 2021 av Heisenberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 5. juni 2021 #12 Del Skrevet 5. juni 2021 Jeg løper gjerne om morgenen før jobb. Løser det ved å stå opp før fuglene fiser, hive i meg et glass vann og noen rosiner før jeg setter av gårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå