Gå til innhold

gravid ???


blomsterpiken

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg kan være gravid. Det har seg slik at jeg og min kommende mann var litt uheldige med kondomkvaliteten. Dette skjedde midt i eggløsningen. Derfor tenkte jeg at sjangsen for å være gravid er stor. Så fikk jeg mensen. Men, den er meget uvanlig. Det ser ut som om den er ferdig nå etter bare 3 dager. Derfor vil jeg bare lufte dette her. Har noen av dere erfaringer med dette ? Har dere hørt om noe sånt? Når bør jeg eventuelt ta en test.

Takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo hatt mensen så ut fra det ville ikke jeg trodd at du var gravid, min mens er alltid bare 3-4 dager. Ta en test i morgen tidlig du dersom du vil være helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg kan være gravid. Det har seg slik at jeg og min kommende mann var litt uheldige med kondomkvaliteten. Dette skjedde  midt i eggløsningen. Derfor tenkte jeg at sjangsen for å være gravid er stor. Så fikk jeg mensen. Men, den er meget uvanlig. Det ser ut som om den er ferdig nå etter bare 3 dager.  Derfor vil jeg bare lufte dette her. Har noen av dere erfaringer med dette ? Har dere hørt om noe sånt?  Når bør jeg eventuelt ta en test.

Takk !

ta en test du :) kan ha tegn på mens en stund etter du har blitt gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det skulle ha blitt befruktet et egg er det faktisk sånn at veldig mange befruktede ikke fester seg i livmoren. Når du også har hatt mensen vil jeg tro at du ikke er gravid, men hvis blødningen var veldig annerledes enn den pleier så kan det jo være... Har jo også hørt om jenter som har hatt "menstruasjonslignende blødninger" under svangerskapet, så for å være på den sikre siden; ta en test, så får du vite helt sikkert!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du virkelig KUTTE UT gjest!!!!! :evil: :evil:

La nå blomsterpiken få spørre da!!! Og la heller vær å lese overskrifter du skjønner vil være om det du irriterer deg så fælt om!

Blomsterpiken, ikke bry deg om sånne som gjest her! Bare spør du, om du lurer! :) Hadde jeg vært deg, ville jeg tatt en test, selvom det mange ganger kan være skummelt, og skremmende... Det kan jo være at du er gravid, selvom du blør. Har hørt at flere gjør det! Om du får flere symptomer og mensen lar vente på seg, ta en test! :wink: Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart at folk skal ha lov til å spørre! Dette er et diskusjonsforum.

Om spørsmålene er "dumme" eller gode har ingen ting å si. Man spør fordi man ønsker svar.

Heldigvis har de aller fleste forstått dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest: Har du ikke hørt at det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar? Synes ditt svar her er et ganske dumt et...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er enig med forrige gjest, selv om det ikke var jeg som skrev det.... hun spør om hun eventuelt bør ta en test, unnskyld meg, det er lov å spørre, men når man spør om dumme ting, kan man ikke forvente at de som er litt mer oppegående(?) irriterer seg over dette... selvfølgelig bør hun ta en test, det sier seg jo selv! det er derfor tester er laget, fordi det er ikke et kroppslig tegn som viser om man er gravid eller ikke, det er det bare en test som gjør....

Jeg greier ikke å la være å stusse på slike spørsmål, hun spør jo og svare jo selv på spørsmålet..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...