AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Ligger det noe i det, eller er det bare humbug fra fete, (og da spesielt kvinner)? F.eks. denne modellen Crystal Coons: hun er sunn, spiser riktig og trener ofte, sier hun. Men kan vi tro på det? Altså: hva er det første dere tenker når dere ser henne? Jeg må ærlig innrømme at jeg tviler på om hun vil fylle 50 år. Anonymkode: eb979...6f0
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 De som sier at "god helse uansett størrelse" ville neppe ment det samme om bmi'en går nedover for da er de samme ofte veldig kjappe til å si at en ikke kan ha god helse med en bmi på 17, 17,5 eller 18, mens de selv har bmi på 29-30 og den dobeltmoralen synes jeg stinker rimelig mye. Men én vet vel selv om en lever sunt eller ikke, om en spiser riktig eller ikke og jeg gidder ikke legge meg bort i hva andre gjør eller sier, det er ikke min helse eller kropp. Anonymkode: f4d69...10e 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Jeg har ingen sykdommer og trener og har BMI på 30. Jeg er 37 år, og vet godt at det ikke trenger å forbli sånn, vekta mi er en ekstra risikofaktor. Det kan hende jeg kan beholde denne BMIen og dø av alderdom som en frisk 90-åring, men risikoen er hakket høyere for at jeg ikke gjør det. Er jo en forhøyet risiko på linje med en som røyker, en som drikker mye, en som spiser mye skrap (men med normal BMI - man kan jo leve utelukkende på Grandis uten å bli tjukk), osv. Anonymkode: bd5d2...81e
Nooni Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 (endret) Å spise sunt og trene jevnlig gir ikke denne kroppen. MEN det kan jo være at hun selv tror at hun spiser sunt og at den aktiviteten hun gjør er trening ... Når det er sagt så synes jeg personlig at hun er vakker (spesielt det første bilde). Endret 2. juni 2021 av Nooni
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå