Gå til innhold

Finnes det store damer som er selvsikre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Personlighet betyr alt. Ingen tvil om det. Du kan være så nydelig vakker du bare vil, men uten substans og intelligens, eller whatever floats your boat. Men, vi tiltrekkes også av utseende, i stor grad. Jeg mener det. Selv liker jeg store damer. Overvektige, BBW, kvinner med fedme. Jeg tiltrekkes spesielt jenter som er glad i mat, som spiser og koser seg, og som har mye mage, stor rumpe, dissende hengepupper og dobbelthake. Det er det som virkelig tenner meg. Samtidig: det er nesten umulig å treffe en store jente med selvtillit! Damer som Loey Lane og Crystal Coons lyver trolig, fordi det er ingen damer med bmi over 40 som føler seg sensuell og sexy? Eller har jeg bare vært utrolig uheldig med de jeg truffet?

M28

Anonymkode: f3d17...b00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent alle menn, kvinner, tynne, normalvektige og overvektige føler seg sårbare når de prøver å bli likt. 

Anonymkode: 99f50...d4c

• Liker 4
Skrevet

Damer har generelt kritisk dårlig selvtilit. Alt er feil og de har ingen retning.

AnonymBruker
Skrevet

De finnes, jeg har kjent flere overvektige som har vært lykkelige akkurat som de er 😊 

Anonymkode: 10974...fe9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer sikkert litt an på hvorfor de er overvektig. Men sjøltillit kommer i alle størrelser. 

Anonymkode: 301bb...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt finnes det store damer med selvtillit. Grunnen til at du ikke finner dem er at du liker dem på grunn av dobbelthaken og ikke på grunnlag av hvem de er. De er de færreste som har noen interesse av å være sammen med, eller bruke tid sammen med noen på grunn av noe så overfladisk. 

Anonymkode: 02782...7d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si jeg er ganske selvsikker. Tok meg mange år å komme dit jeg er nå derimot. Mange år med mobbing og daglig beskjed om at slike feite kuer som meg egentlig bare skulle vært utryddet, eller at verden hadde blitt en bedre plass om jeg var død osv osv.

Nå bryr jeg midt i ryggen om hva andre sier og tenker om meg, og min fedme. Jeg går i bikini på stranden, kjoler og skjørt når jeg føler for det, og har det generelt bra med meg selv. Unntaket er når jeg må forbi store guttegrupper (type ungdomsskole-gutter), da får jeg flashbacks og føler meg som et kryp.

Men, selv om jeg føler meg vel i kroppen min nå, og egentlig lett kunne holdt vekta, så kjenner jeg mer og mer på helsa, at både jeg og kroppen min har det godt av å gå ned i vekt. Vonde knær, rygg, hofter. Diabetes2 og høyt blodtrykk, alt dette og alt som kommer med dette gjør at selv om jeg trives med kroppen, så vil jeg ikke dø tidlig pga av mishandlingen min av den.

Anonymkode: fe37d...412

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 115 kg og 175 høy. Har veid 150 kg og jeg har veid 80 kg... jeg er komfortabel med egen kropp og for meg er det bedre å være alene enn i ett forhold hvor jeg føler meg usikker på meg selv. Har inteykk av at mange damer med ekstra vekt har negative erfaringer fra tidligere forhold og negativ oppmerksomhet fra andre da. 

Anonymkode: a33ee...ab8

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok litt an på hvordan overvektig man er også. Jeg har den minst attraktive kroppsformen som finnes. Det er ærlig talt veldig vanskelig. 

Anonymkode: c2c19...aee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...