AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Hei! I det siste har jeg vært mer trøtt enn jeg har pleid før. Sov 11 timer i natt, og sov fra alarmer og det som var. Nå lurer jeg på om jeg kan ha noen mangler av noen slag? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: f5934...4d2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Jeg har det sånn nå, men har ingen mangler. For min del tror jeg det er pollenallergi. Anonymkode: 75d18...5da 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har det sånn nå, men har ingen mangler. For min del tror jeg det er pollenallergi. Anonymkode: 75d18...5da Okey, det vet jeg at jeg ikke har😅 Anonymkode: f5934...4d2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Hei! I det siste har jeg vært mer trøtt enn jeg har pleid før. Sov 11 timer i natt, og sov fra alarmer og det som var. Nå lurer jeg på om jeg kan ha noen mangler av noen slag? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: f5934...4d2 Kanskje du mangler jern. For mye søvn kan også gjøre deg trøtt. Drikker du nok. Stress. Anonymkode: b802e...0c0
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Gå til legen, så får du tatt masse blodprøver. Det kan være så mange grunner til at man blir trøtt. Av og til er det alvorlig, og ellers er det alt fra allergi til mangel på B12 eller andre ting.
Gjest Villfisker Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 Jeg er også veldig trøtt i forhold til hva jeg pleier. Tror det er fordi kroppen min ikke liker varmen. Trenger alltid et par uker til å venne meg til det
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #7 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje du mangler jern. For mye søvn kan også gjøre deg trøtt. Drikker du nok. Stress. Anonymkode: b802e...0c0 Skal sjekke meg for jernmangel. Har vårt litt stress i det siste, siste eksamen i morgen😬 Prøver å drikke nok vann, men har nok forbedringspotensiale Hvemsomhelst skrev (7 timer siden): Gå til legen, så får du tatt masse blodprøver. Det kan være så mange grunner til at man blir trøtt. Av og til er det alvorlig, og ellers er det alt fra allergi til mangel på B12 eller andre ting. Skal sjekke. Bare litt hektisk nå, så har ikke tatt meg tid til det.😅 Villfisker skrev (7 timer siden): Jeg er også veldig trøtt i forhold til hva jeg pleier. Tror det er fordi kroppen min ikke liker varmen. Trenger alltid et par uker til å venne meg til det Jeg liker nå egentlig denne varmen jeg da😂 Men kan hende kroppen ikke liker den så godt. Anonymkode: f5934...4d2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #8 Skrevet 2. juni 2021 Men altså: Et par dager hvor du er ekstra trøtt og sliten er ikke noe grunn til å løpe til legen. Seriøst, alle mennesker kjenner på dette i ny og ne. Om jeg har opplevd noe lignende? Ja, absolutt. Forrige uke måtte jeg ligge på sofaen etter en treningsøkt og følte meg uggen, frossen og utslitt. La meg kl.10 og sov i 10 timer. Kroppen fikset hva enn det måtte være og to dager etterpå løp jeg 1 mil med masse overskudd. Cést la vie. Om det vedvarer i flere uker så kan du vurdere lege, men se det an. Anonymkode: 130fb...dbe 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men altså: Et par dager hvor du er ekstra trøtt og sliten er ikke noe grunn til å løpe til legen. Seriøst, alle mennesker kjenner på dette i ny og ne. Om jeg har opplevd noe lignende? Ja, absolutt. Forrige uke måtte jeg ligge på sofaen etter en treningsøkt og følte meg uggen, frossen og utslitt. La meg kl.10 og sov i 10 timer. Kroppen fikset hva enn det måtte være og to dager etterpå løp jeg 1 mil med masse overskudd. Cést la vie. Om det vedvarer i flere uker så kan du vurdere lege, men se det an. Anonymkode: 130fb...dbe Er ikke bare de siste dagene altså😅 Har kjent det i et par uker, også tenkte jeg det var greit å høre her. Anonymkode: f5934...4d2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Okey, det vet jeg at jeg ikke har😅 Anonymkode: f5934...4d2 Kan du vite det sikkert? Anonymkode: d737c...861
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #11 Skrevet 3. juni 2021 Jeg er også veldig trøtt og her er det nok pollen. Min allergisesong starter egentlig ikke før seinere, men sommeren kom så pang her at det er helt tykt i luften av pollen. Tror de fleste merker det. Anonymkode: 9a866...41d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #12 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke bare de siste dagene altså😅 Har kjent det i et par uker, også tenkte jeg det var greit å høre her. Anonymkode: f5934...4d2 Jeg har opplevd det flere år, fra februar og utover. Siste gang fikk jeg sjekket D-vitaminnivået. Hadde ikke mangel, men er i nedre del når det gjelder B-12, så tar tabletter. Legen sa at dette ikke kunne forklare den enorme trøttheten, jeg hadde ikke alvorlig mangel på B-12. Legen kunne ikke finne ut av det i det hele tatt, tok masse blodprøver uten å finne noe. Så jeg har ingen forklaring på den voldsomme trøttheten jeg opplevde, den var rett og slett skremmende. Men har ikke hatt disse periodene de to siste årene. Var ikke allergi hos meg, sjekket det også. Så jeg lurer enda på hva det var. Jeg sov gjerne 10-12 timer hver natt, var like trøtt etter noen få timer. Resten av dagen var en kamp for å holde meg våken. Det var ufattelig deilig å kunne legge hodet på puta, og jeg sovnet i løpet av sekunder. Det var helt umulig å holde seg våken. Den enorme trøttheten kom alltid veldig plutselig. Anonymkode: 4aac5...926
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #13 Skrevet 3. juni 2021 Jeg var veldig trøtt og sliten, sovnet utslitt på sofaen etter jobb, osv. Jeg hadde mangel på d-vitamin. Anonymkode: 9eeda...b5a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #14 Skrevet 3. juni 2021 Sjekk deg for vitaminer og mineraler hos lege. Utmattelse er symptom på mangel hos nesten alle næringsstoffene. Pass også på å få i deg nok vann og mat i varmen, noen glemmer det og mister derfor energi. Anonymkode: 5cab8...158
Misanthropis Skrevet 3. juni 2021 #15 Skrevet 3. juni 2021 Gravid?? Eneste symptomet jeg har er at Jeg er så trøtt at jeg legger meg med barna kl 8.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå