Othea Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Jeg glemmer ting hele tiden og det er så slitsomt i hverdagen. Jeg blir også innmari redd fordi jeg er redd jeg har Alzheimer og sånn og er redd for sykdom. Jeg husker veldig dårlig og det spesielt ting folk sier til meg. Alt går rett inn og rett ut igjen etterpå og det er så flaut. Jeg vil jo huske men jeg klarer det dessverre ikke. Konsentrasjonen er også veldig dårlig. Sist gang jeg leste en bok er for mange mange år siden. Jeg får ikke med meg innholdet i det jeg leser og jeg gir bare helt opp. Jeg kan da lese den samme siden om og om igjen. Veldig plagsomt. Jeg ser litt på filmer da men kanskje 95 prosent av det jeg ser på skjønner jeg ikke poenget eller handlinga på. Jeg føler meg veldig dum når jeg ikke skjønner dette og jeg skammer meg.🙈 Jeg er heller aldri glad eller lykkelig og depresjonen ødelegger alt. Jeg ønsker bare at livet ikke var sånn her. Jeg prøver mitt beste men jeg får det ikke til men fortsetter å prøve og å prøve..🙈 Sånn er livet noen ganger.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Sjekket stoffskifte ditt i det siste? Omikke, så anbefaler jeg deg det. Anonymkode: a59c0...91d 2
Othea Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjekket stoffskifte ditt i det siste? Omikke, så anbefaler jeg deg det. Anonymkode: a59c0...91d Ja. Jeg har lavt stoffskifte. Men jeg tar medisiner for det da selv om det sikkert ikke er det samme.🙈
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Ta en fullverdig blodprøve hos legen. Anonymkode: 9941b...61c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Othea skrev (1 minutt siden): Jeg glemmer ting hele tiden og det er så slitsomt i hverdagen. Jeg blir også innmari redd fordi jeg er redd jeg har Alzheimer og sånn og er redd for sykdom. Jeg husker veldig dårlig og det spesielt ting folk sier til meg. Alt går rett inn og rett ut igjen etterpå og det er så flaut. Jeg vil jo huske men jeg klarer det dessverre ikke. Klem. Du har neppe alzheimer. Det er normalt å glemme ting når man sliter med konsentrasjonen. Men snakk med fastlegen/psykologen din. Så kan du få en fagperson til å se om du har tegn på alzheimer. Har sett en del av innleggene dine og skjønner at du har det vondt. Utrolig trist at du har det slik. Håper du snart får hjelp til å føle deg lykkelig. Anonymkode: 16ae9...977 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjekket stoffskifte ditt i det siste? Omikke, så anbefaler jeg deg det. Anonymkode: a59c0...91d Enig. Det kan klusse til så mangt. Om det er innenfor, ikke ta det for god fisk. De fleste sykdommer starter med et stoffskifte i ubalanse. Anonymkode: 9ad5d...70c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå