Gå til innhold

Edderkopper - gift - hund?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gammel enebolig, garantert ikke tatt vedlikehold på mange år. Skikkelig skikkelig fæl.. mus, nesten falleferdig.... 

Stort renoveringsprosjekt. Nå moderne og veldig fint.

Sliter med usannsynlig mye edderkopper, hovedsakelig ute, på kveldstid, av det jeg kan se........ Men innimellom finner de jo veien inn. Jeg hater disse, skikkelig ekle og jeg har stor noia for diverse insekter og slikt. 

Jeg har veldig lyst å spraye med gift og få has på de. Rekkverket ute er fult av de når mørket kommer. Og det er ekkelt! 

Men, jeg har hund. Noen som har peiling på dette, hva kan jeg gjøre? Vurderer å spraye med gift til helga og reise bort, eller når jeg skal bort på ferie og håpe på at det tar knekken på de også kommer litt regn. Men er også redd at regnet bare drar det utover og ned på plattingen. 

Noen innspill???

Anonymkode: 09400...e07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husk bare hva edderkoppene lever av - andre insekter. 

Er det grusomt mye edderkopper, tenk hvor mye andre insekter det må være da. Og hva som vil skje med de øvrige insektspopulasjonene om edderkoppene blir fjernet 🤔

Anonymkode: b7f58...d11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Første regnskur og de kommer tilbake etter det.  Jeg vil heller har edderkopper enn mygg.  Setter stor pris på edderkoppene som har fangstnett i hagen og oppe rundt hushjørnene. 

Anonymkode: a35b7...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...