AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Var til utredning for dette hos DPS for noen år siden, men uten resultat fordi jeg gjorde det "for bra" på evnetesten, og pga. noe krøll med samtalen psykologen hadde med moren min. Følte heller ikke at jeg fikk frem noe av det jeg ville. Er det rart å dra til legen for å be om ny henvisning for dette? Er det noen sannsynlighet for at jeg blir tatt inn av DPS igjen? Kommunen jeg bor i har ikke kommunepsykolog, så derfor må jeg til DPS. Anonymkode: 56905...713
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var til utredning for dette hos DPS for noen år siden, men uten resultat fordi jeg gjorde det "for bra" på evnetesten, og pga. noe krøll med samtalen psykologen hadde med moren min. Følte heller ikke at jeg fikk frem noe av det jeg ville. Er det rart å dra til legen for å be om ny henvisning for dette? Er det noen sannsynlighet for at jeg blir tatt inn av DPS igjen? Kommunen jeg bor i har ikke kommunepsykolog, så derfor må jeg til DPS. Anonymkode: 56905...713 Trodde alle måtte til DPS? Alle kan få ny vurdering. Anonymkode: 5cf39...66b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde alle måtte til DPS? Alle kan få ny vurdering. Anonymkode: 5cf39...66b Kan hende, var bare sånn jeg forsto det på legen som henviste meg. Kan man få ny vurdering fra annen psykolog? Anonymkode: 56905...713
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Jeg fikk adhd diagnose av en psykiater jeg gikk til privat 🙂 Anonymkode: a9e29...333
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 23.01): Var til utredning for dette hos DPS for noen år siden, men uten resultat fordi jeg gjorde det "for bra" på evnetesten, og pga. noe krøll med samtalen psykologen hadde med moren min. Følte heller ikke at jeg fikk frem noe av det jeg ville. Er det rart å dra til legen for å be om ny henvisning for dette? Er det noen sannsynlighet for at jeg blir tatt inn av DPS igjen? Kommunen jeg bor i har ikke kommunepsykolog, så derfor må jeg til DPS. Anonymkode: 56905...713 Det er nevropsykologisk man drar til! Anonymkode: dc483...97f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #7 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er nevropsykologisk man drar til! Anonymkode: dc483...97f Vet du hva som skiller utredningen hos nevropsykolog (?) og vanlig psykolog? Ble bare henvist til DPS jeg, kan man be om å bli henvist et annet sted? Eller må man oppsøke privat praksis da? Anonymkode: 56905...713
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå