AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Del Skrevet 1. juni 2021 Hvordan klarte dere det? Kan man flytte seg hvor som helst? Dra på besøk til folk feks? Anonymkode: b74e5...440 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. juni 2021 #2 Del Skrevet 1. juni 2021 Det er selvfølgelig ingen her (eller i verden forøvrig) som har klart dette - det er ikke mulig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. juni 2021 #3 Del Skrevet 1. juni 2021 Slikt er kun mulig på film og da kalles det filmtriks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Del Skrevet 1. juni 2021 Hundretusener av tråder om det på Reddit. Anonymkode: 15470...689 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Del Skrevet 1. juni 2021 Vet om en venn av en venn som skal ha fått det til. Anonymkode: e2c9b...42c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Del Skrevet 1. juni 2021 Teatrica skrev (25 minutter siden): Det er selvfølgelig ingen her (eller i verden forøvrig) som har klart dette - det er ikke mulig! Catalina Culès skrev (6 minutter siden): Slikt er kun mulig på film og da kalles det filmtriks. Hvorfor svarer alle skeptikere på spørsmål som dette? Dette interesserer dere ikke så hvorfor gidde å ødelegge tråder etter tråder? La være svare, da vel! Anonymkode: 60596...6d8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 1. juni 2021 #7 Del Skrevet 1. juni 2021 Jeg gjorde det da jeg hadde oppnådd høy nok level med min tiefling wizard. Var et gøy eventyr! Krevde en 9. level spell. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor svarer alle skeptikere på spørsmål som dette? Dette interesserer dere ikke så hvorfor gidde å ødelegge tråder etter tråder? La være svare, da vel! Anonymkode: 60596...6d8 De svarer sikkert fordi det er veldig komisk at voksne folk seriøst stiller spørsmål på nivå med "har dere snakket med julenissen?" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Del Skrevet 1. juni 2021 Jeg har fått det til to ganger, den første gangen var det helt tilfeldig og jeg var i fullstendig sjokk fordi jeg ikke trodde på det. Hadde hørt småting her og der, men aldri lest meg opp på emnet. Jeg ble besatt og begynte å researche metoder. Jeg fikk det til igjen etter å ha fulgt the Hemisync Gateway Project tapes. Jeg får kun øvd når jeg ikke sover med mannen fordi han snorker og beveger seg mye, men jeg gleder meg enormt til å mestre metoden slik at jeg har kontroll på det! Til info er det noe av den sprøeste følelsen noensinne. Ekstremt høy lyd i ørene først, som om en svær maskin var på innsiden av hodet mitt, deretter ble alt tydeligere enn noensinne - som når man slår over til en TV i beste oppløsning, og alle lyder var mye tydeligere. Helt fantastisk! Anonymkode: 58268...d5c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #9 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har fått det til to ganger, den første gangen var det helt tilfeldig og jeg var i fullstendig sjokk fordi jeg ikke trodde på det. Hadde hørt småting her og der, men aldri lest meg opp på emnet. Jeg ble besatt og begynte å researche metoder. Jeg fikk det til igjen etter å ha fulgt the Hemisync Gateway Project tapes. Jeg får kun øvd når jeg ikke sover med mannen fordi han snorker og beveger seg mye, men jeg gleder meg enormt til å mestre metoden slik at jeg har kontroll på det! Til info er det noe av den sprøeste følelsen noensinne. Ekstremt høy lyd i ørene først, som om en svær maskin var på innsiden av hodet mitt, deretter ble alt tydeligere enn noensinne - som når man slår over til en TV i beste oppløsning, og alle lyder var mye tydeligere. Helt fantastisk! Anonymkode: 58268...d5c Hvilken sopp er det du har spist? Anonymkode: 48767...fce 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #10 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvorfor svarer alle skeptikere på spørsmål som dette? Dette interesserer dere ikke så hvorfor gidde å ødelegge tråder etter tråder? La være svare, da vel! Anonymkode: 60596...6d8 De du kaller skeptikere er helt vanlige folk som baserer ting på logikk og den virkelige verden. Det er den troende "siden" som burde fått et begrep. "klin gæren' kanskje? Anonymkode: 48767...fce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #11 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): De du kaller skeptikere er helt vanlige folk som baserer ting på logikk og den virkelige verden. Det er den troende "siden" som burde fått et begrep. "klin gæren' kanskje? Anonymkode: 48767...fce Nicathv skrev (1 time siden): Jeg gjorde det da jeg hadde oppnådd høy nok level med min tiefling wizard. Var et gøy eventyr! Krevde en 9. level spell. De svarer sikkert fordi det er veldig komisk at voksne folk seriøst stiller spørsmål på nivå med "har dere snakket med julenissen?" Og folk trodde jorda var flat før osv. Helt til det ikke var det. Uansett så har man problemer med seg selv å kommentere i stedet for å ignorere. Søke hjelp hos psykolog selv kanskje? Anonymkode: 60596...6d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #12 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Og folk trodde jorda var flat før osv. Helt til det ikke var det. Uansett så har man problemer med seg selv å kommentere i stedet for å ignorere. Søke hjelp hos psykolog selv kanskje? Anonymkode: 60596...6d8 Det at du sammenligner dette med at folk før trodde jorden er flat sier mer om dine manglende kognitive evner Anonymkode: 48767...fce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #13 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det at du sammenligner dette med at folk før trodde jorden er flat sier mer om dine manglende kognitive evner Anonymkode: 48767...fce Det du skriver her sier mer om dine manglende empatiske evner. Psykolog og få stilt korrekt diagnose? Anonymkode: 60596...6d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #14 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det du skriver her sier mer om dine manglende empatiske evner. Psykolog og få stilt korrekt diagnose? Anonymkode: 60596...6d8 la oss bare for moroskyld anta at det du sier stemmer. Jeg mangler empatiske evner. Hva ville jeg valgt?? kognitive evner eller empatiske evner?? hmm? hvem former verden tro? Og hvem er en byrde for samfunnet? Tenker dette er en no brainer Det at jeg leser det du skriver, ser mangel på logikk og refleksjon fra din side, og dermed kommer med en antagelse om at du ikke nødvendigvis er så smart. Gir det grunn til å tro at jeg mangler empati? Tjaaa. Jeg tror jeg dropper timen for utredning av diagnoser Anonymkode: 48767...fce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 1. juni 2021 #15 Del Skrevet 1. juni 2021 Nope. Har aldri prøvd psykedeliske stoffer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #16 Del Skrevet 1. juni 2021 Det høres bare helt sinnsykt skummelt ut! Må man ikke ta et eller annet for å oppnå den følelsen eller hva jeg skal kalle det? Anonymkode: 914fe...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. juni 2021 #17 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor svarer alle skeptikere på spørsmål som dette? Dette interesserer dere ikke så hvorfor gidde å ødelegge tråder etter tråder? La være svare, da vel! Anonymkode: 60596...6d8 HÆ? Jeg er kjempeinteressert i alt som har med det alternative å gjøre - men det betyr ikke at jeg tror på det. Det er kjempeinteressant å se på hva det er som ligger bak at noen tror at dette er mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #18 Del Skrevet 2. juni 2021 Nei. Anonymkode: b310a...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #19 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): la oss bare for moroskyld anta at det du sier stemmer. Jeg mangler empatiske evner. Hva ville jeg valgt?? kognitive evner eller empatiske evner?? hmm? hvem former verden tro? Og hvem er en byrde for samfunnet? Tenker dette er en no brainer Det at jeg leser det du skriver, ser mangel på logikk og refleksjon fra din side, og dermed kommer med en antagelse om at du ikke nødvendigvis er så smart. Gir det grunn til å tro at jeg mangler empati? Tjaaa. Jeg tror jeg dropper timen for utredning av diagnoser Anonymkode: 48767...fce Psykopater er en byrde for samfunnet og burde ikke forme verden. Dessverre er det mange psykopater og narsissister som har fått for mye makt. Anonymkode: 60596...6d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #20 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Psykopater er en byrde for samfunnet og burde ikke forme verden. Dessverre er det mange psykopater og narsissister som har fått for mye makt. Anonymkode: 60596...6d8 Er det dine egne refleksjoner som gjorde at du kom fram til den konklusjonen? Jeg er ikke overrasket en gang over at du tenker dette. Fakta er satans verk i følge deg eller? Anonymkode: 48767...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå