AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 McDonald's med salgsrekord midt i pandemien. Gladsak eller mest trist? Å ha som jobb å sørge for økt salg for McDonald's krever vel et visst fravær av samvittighet. https://e24.no/naeringsliv/i/GapLJQ/mcdonalds-slo-salgsrekorden-midt-i-pandemien-det-var-knallhardt?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no Anonymkode: 8fdee...90c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): McDonald's med salgsrekord midt i pandemien. Gladsak eller mest trist? Å ha som jobb å sørge for økt salg for McDonald's krever vel et visst fravær av samvittighet. https://e24.no/naeringsliv/i/GapLJQ/mcdonalds-slo-salgsrekorden-midt-i-pandemien-det-var-knallhardt?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no Anonymkode: 8fdee...90c Det samme gjelder vel for de på vinmonopolet da? En av høydepunktene i denne pandemien var da vi en gang i fjor vår tok en tur innom drive-through. Det hadde ikke skjedd noe som helst på to måneder, 17 mai var en skuffelse og det var en stusselig søndag med regn. Det var en opplevelse for store og små, noe annet som hendte. Vi ble stappmette. Og sultne igjen etter to timer, men det visste vi kom til å skje. Humøret steg og vi hadde liksom gjort noe annet. Det er et hyggelig minne i en grå tid. Neste gang vi spiste på macern var vel i februar i år tror jeg. Anonymkode: 6173f...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Vinmonopolet og butikker som selger sexleketøy har også hatt salgsrekord under pandemien. Men jeg regner med at dette er enda en fatshaming-tråd. Anonymkode: 270fd...ecc 1
Othea Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Jeg spiser altfor mye på mcdondals. Synes burgere er så godt🙈
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Vinmonopolet og butikker som selger sexleketøy har også hatt salgsrekord under pandemien. Men jeg regner med at dette er enda en fatshaming-tråd. Anonymkode: 270fd...ecc Ikke bare fatshaming, men shaming av de som jobber på McDonalds. Jeg synes de ansatte er superflinke som har klart å øke omsetningen under pandemien. I tillegg så er det ærlig arbeid å jobbe på McDonalds og synes vi skal være glade for at det er arbeidsgivere som ansetter folk uten utdanning. Anonymkode: 9cc10...1dc 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke bare fatshaming, men shaming av de som jobber på McDonalds. Jeg synes de ansatte er superflinke som har klart å øke omsetningen under pandemien. I tillegg så er det ærlig arbeid å jobbe på McDonalds og synes vi skal være glade for at det er arbeidsgivere som ansetter folk uten utdanning. Anonymkode: 9cc10...1dc Enig. De tar inn unge folk uten utdanning. Det er kjempe bra 👍 Svært få bedrifter gjør det faktisk. Anonymkode: 270fd...ecc
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 Ikke overraskende. Har selv gitt så fullstendig f i kroppen mesteparten av pandemien, blir et helvete å dra seg selv på treningssenteret når de åpner igjen til fredag. Anonymkode: ef687...2e5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vinmonopolet og butikker som selger sexleketøy har også hatt salgsrekord under pandemien. Men jeg regner med at dette er enda en fatshaming-tråd. Anonymkode: 270fd...ecc Sexleketøy går vel ikke for å være særlig helseskadelig. Polet har ikke fokus på mersalg og vekst, men rekorder fra den kanten har også en grei bismak. Shamer mer høye herrer i McDonald's og lignende, og håper de som feirer rekorder som er samfunnsmessig uheldige på denne måten også vedkjenner seg at deres medalje har en større bakside enn mange andre medaljer - og kan holde seg for gode til å blåse altfor hardt i 17. mai fløyta. Men de kan sikkert trøste seg med at de sysselsetter noen tenåringer da 👍 Anonymkode: 8fdee...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå